Samsung stawia na DVD

Jako jeden z najważniejszych celów strategicznych na następny wiek jaki postawiła sobie firma Samsung jest rozwinięcie technologii związanych z DVD.

Jako jeden z najważniejszych celów strategicznych na następny wiek jaki postawiła sobie firma Samsung jest rozwinięcie technologii związanych z DVD. Już w przyszłym roku osiągnięty ma zostać 20% procentowy udział tej marki w rynku odtwarzaczy DVD. W tym celu przeznaczone zostaną znaczne sumy na prace badawcze oraz konstrukcyjne, których efektem ma być opracowane własnych rozwiązań opto-elektronicznych. Głównymi konkurentami Samsunga na tym rynku będą producenci japońscy, w szczególności Sony i Matsushita. Co oznacza to dla szarych zjadaczy chleba? Będzie to początek poważnej walki o rynek, do której włączają się producenci dalekowschodni, a więc w rezultacie spadek cen i podniesienie jakości produktów. Może już na gwiazdkę 2000 pod choinką znajdziemy tani odtwarzacz DVD, oczywiście z fabryki Samsunga?


Zobacz również