Sharp zdobył stadion PGE Arena Gdańsk - wideościany LCD Full HD na arenie Euro 2012

Na nowym stadionie PGE Arena Gdańsk Sharp zamontuje aż 278 wielkich wyświetlaczy LCD. To już druga arena po Stadionie Narodowym w Warszawie, który został zdobyty przez monitory z logo Sharpa.

PGE Arena Gdańsk (fot. Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012)

Telebimy na Euro 2012 - najpierw Warszawa, teraz Gdańsk

Kilka miesięcy temu Sharp wygrał przetarg na dostarczenie wyświetlaczy LCD na Stadion Narodowy w Warszawie. Służą one do oglądania przebiegu meczu oraz wyświetlania reklam. Teraz wideościany Sharp trafią na PGE Arena Gdańsk.

- PGE Arena Gdańsk to drugi po Stadionie Narodowym w Warszawie obiekt, na którym toczyć będą się rozgrywki UEFA Euro 2012, a na którym znajdą się produkty naszej marki. Ponieważ są one naszą najlepszą wizytówką, cieszymy się, iż będą mogły być widoczne podczas tej oczekiwanej przez wszystkich imprezy - powiedział Jacek Klekowski z firmy Sharp.

Sharp stawia na wielkie wyświetlacze LCD z serii PN-E

PGE Arena czyli nowy stadion w Gdańsku przygotowany na Euro 2012 zostanie wyposażony w wielkie wyświetlacze LCD Full HD Sharpa z serii PN-E o przekątnych 42,47 i 52 cale, które mogliśmy zobaczyć w tym miesiącu na targach IFA 2011 w Berlinie. Warto wspomnieć, że maksymalny czas pracy wyświetlaczy LCD Full HD Sharpa to 50 tys. godzin w trybie całodobowej eksploatacji.

- Wielkoformatowe monitory LCD Full HD zostały zaprojektowane tak, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Monitory Sharp dostępne są w różnych rozmiarach i można je zamontować w orientacji poziomej lub pionowej, także w opcji telebimu. Daje to swobodę w wyborze ich lokalizacji oraz zastosowań - dodał przedstawiciel Sharpa.

Sharp stawia na areny Euro 2012 i wideościany - czy słusznie?

Przypomnijmy, że Sharp jest oficjalnym partnerem UEFA Euro 2012 i nic dziwnego, że mocno inwestuje w stadiony i piłkę nożną. W tym roku Sharp na targach IFA w Berlinie był nastawiony niemal w 100 proc. na wielkie wyświetlacze i wideościany oraz Euro 2012. Zdobycie przez wielkie wyświetlacze japońskiego koncernu już drugiego polskiego stadionu wskazuje jak mocno Sharp stawia na Euro 2012.

Uważam, że to postawienie na Euro 2012 (zamiast skupianiu się na walce o trudny i nasycony rynek średnich i mniejszych telewizorów) to doskonały pomysł na promocję marki i ucieczkę do przodu od dominującego obecnie na rynku konsumenckim HD TV Samsunga.

Źródło: Sharp


Zobacz również