Sieciowi serwisanci

Compaq Polska wprowadza Services@clickspeed - pakiet usług serwisowych dostępnych przez Internet.

Compaq Polska poinformował o wprowadzeniu nowego pakietu usług technicznych zwanym - Services@clickspeed. Za jego pomocą klienci firmy, także Ci którzy nie posiadają umowy serwisowej, uzyskają dostęp bezpośredniej linii informacji technicznej Compaqa. Usługi Services@clickspeed świadczone będą w ramach nowej strategii firmy, której założeniem jest obsługa klientów poprzez Internet.

Obecnie realizowane są trzy serwisy: zapobieganie problemom, samoobsługa oraz usługi z asystą. Pierwszy z nich (Problem Avoidance), oferuje dostęp do narzędzi umożliwiających np. zdalne analizowanie informacji o stanie systemu klienta, czy też automatyczną kontrolę i dostarczanie uaktualnień oprogramowania. W ramach usług - "Samoobsługa", klienci uzyskują dostęp do bazy sterowników, forum pomocy czy tez biblioteki dokumentacji technicznej. W przypadku "Usług z asystą" zgłoszenia serwisowe wyświetlane są na ekranie przez oprogramowanie "agentów" działające w centrum Compaq Call Center, a następnie są odpowiednio obsługiwane. Klienci automatycznie uzyskują potwierdzenie zgłoszenia pocztą elektroniczną. Jak zapewnia Compaq dostęp do większości usług internetowych jest już możliwy w języku polskim.

Więcej informacji: www.compaq.pl/support


Zobacz również