Sieciowy auto-serwis

Personal Auto Page zapewnia ponad milionowi amerykańskich kierowców wirtualną obsługę serwisową samochodów.

Firma Microsoft poinformowała, iż stworzona przez nią witryna CarPoint.com posiada już milion zarejestrowanych użytkowników. Szczególnie dużą popularnością, obok najnowszych informacji z dziedziny motoryzacji czy giełdy samochodowej, cieszy się sekcja Personal Auto Page. Kierowcy, którzy zarejestrują w CarPoint.com podstawowe dane swojego auta: takie jak marka, model, rok produkcji, przebieg oraz termin ostatniego przeglądu, otrzymają szczegółowe informacje na temat serwisowania samochodu czy też jego bieżącej ceny giełdowej. Za pomocą poczty elektronicznej użytkownicy otrzymują także powiadomienia o konieczności dokonania kolejnego przeglądu, wymiany oleju w aucie czy też zmianie ogumienia. Ponadto CarPoint.com oferuje kierowcom narzędzie Cost Estimator, które informuje zmotoryzowanych internautów o przybliżonym koszcie serwisu czy naprawy samochodu, na podstawie podanej przez użytkownika usterki.

"Olbrzymia popularność CarPoint.com dowodzi tego, iż konsumenci chcą mieć pełną informację o aucie nie tylko przed, ale i po zakupieniu samochodu. Personal Auto Page oferuje dostęp do takich informacji w każdym miejscu i o każdej porze" - stwierdził Jeff Dossett, dyrektor CarPoint.

www.carpoint.com


Zobacz również