Sims Medieval - wiedźma powraca

Zobacz jak wyglądają The Sims Medieval! Nasza redaktor zza oceanu próbuje dokonać cudu i zmusić dwójkę Simsów do... sami zobaczcie czego. Mamy wkońcu średniowiecze, więc chyba nie będzie łatwo.

Nasza koleżanka z redakcji Gamepro ma pewną dziwną obsesję. Polega ona w doprowadzaniu Simsów do łóżka, najlepiej w parach. Niezależnie od tego jak skomplikowana sytuacja aktualnie ma miejsce w grze (kłótnia rodzinna, płonący dom czy cokolwiek innego, co może Wam przyjść do głowy), zawsze udaje jej się wepchnąć do łóżka najbardziej pruderyjnego Sima z drugim "Simem - celem". Założenie, że w The Sims Medieval będzie tak samo, okazało się błędem.

Zadanie na wyższym poziomie trudności nazywa się "Wiedźma powraca" i ukazuje zawiłości związków dworskiej miłości. "Wiedźma" pozwala graczom wybrać jedno z trzech rozwiązań questu związanego z czarownicą, która pojawia się w Twoim królestwie - śmierć, małżeństwo i jakaś trzecia opcja, która umknęła nam podczas szybkiego klikania w opcję Małżeństwo. Głównym bohaterem tego wątku fabularnego jest władca - w naszej grze, Lord Hal Halstingdingworth.

Lord Hal posiada Rozwiązłość, jako Fatal Flaw (Główną Wadę Charakteru). Wszystkie Simy w Medieval mają przynajmniej jedną specjalną cechę, która jest wynikiem Wady. Dodatkowo, przynajmniej jedno negatywne wydarzenie, które pojawia się losowo i czasem włącza ową Wadę (na przykład Sim posiadający Pychę może zostać oślepiony przez nią, gdy spojrzy w lustro).

Hal wyruszył na Rynek Miasta, gdzie został obrabowany. Przyszło nam do głowy, że prawdopodobnie nie podnieśliśmy wystarczająco wysoko poziomu bezpieczeństwa w królestwie w trakcie poprzednich zadań. Gdy zły nastrój minął Halowi (bardzo mu pomogło zakucie kilku gapiów w dyby), znalazł się wieśniak, który poinformował nas o wiedźmie jaką zaciągnięto do Strefy Sądu (Judgement Zone). Idąc za tropem, spostrzegliśmy naszą wiedźmę w odpowiedniej Strefie.

Wypuściliśmy wiedźmę i zaprosiliśmy ją do zamku. Quest "poprosił" by z nią porozmawiać, jednak musieliśmy na chwilę zejść z torów fabularnych i oddać się typowym rozrywkom monarchy. Trzeba było przepuścić kilka edyktów i upolować dzika. Jednym zdaniem: wykonać wszystkie codzienne zadania, jakie nasza postać o tej specyficznej klasie zwykle wykonywała w Średniowieczu. Jednak zaraz po odbębnieniu obowiązków zasiedliśmy razem z wiedźmą i zaczęliśmy się bliżej poznawać. Okazało się, że bardzo lubi, gdy się wiwatuje na jej cześć. Co więcej, wprost szaleje za obowiązkami domowymi, jednak nie podoba jej się gdy Hal komplementuje jej kostki (tego typu komplementy wynikają z Rozwiązłości).

Nasz związek uderzył w wysoką nutę gdy przeszliśmy do porządków domowych. Gra zapytała, czy problem wiedźmy chcemy rozwiązać za pomocą seksu czy też Strategii Wojskowej (przyznacie, dość oryginalne przedstawienie sprawy). Jako że Hal to Hal, wybraliśmy to pierwsze. Wiedźma miała jednak swoje zasady. Najpierw musi być randka, w centrum miasta. Poszliśmy tam i okazało się, że na Rynku znajduje się Czarnoksiężnik - były chłopak Wiedźmy.


Zobacz również