Skype: Microsoft przeprasza i oferuje darmowe rozmowy

Microsoft postanowił przeprosić użytkowników za awarię, do której doszło 21 września. Otrzymają oni 20 minut darmowych rozmów.

21 września Skype miał poważną awarię i nie działał kilka godzin. Jak się dowiadujemy, Microsoft zaczął rozsyłać do użytkowników komunikatora wiadomość e-mail, której kluczowa część brzmi następująco:

"Chcemy przeprosić za ten problem techniczny. Wiemy jak ważnym produktem jest dla ciebie Skype i jak bardzo frustrujące mogą być takie przerwy w jego działaniu. Zdajemy sobie także sprawę, że czasami nie wystarczy powiedzieć "przepraszam". Aby wynagrodzić ci niedogodności, w najbliższym czasie dodamy 20 darmowych minut na rozmowy z użytkownikami telefonów stacjonarnych w ponad 60 krajach/regionach na całym świecie oraz użytkownikami telefonów komórkowych w 8 krajach/regionach."

Osoba, która otrzyma taką wiadomość musi jednak pamiętać, że na wykorzystanie darmowych minut ma 7 dni.

Skype - kto otrzyma darmowe minuty?

Z e-maila wynika, że na darmowe minuty może liczyć każdy użytkownik Skype, który nie miał dostępu do komunikatora w związku z awarią (awaria nie dotknęła kont biznesowych).

Skype - co się działo?

Na koniec warto przypomnieć, że zgodnie z oficjalnym oświadczeniem Microsoftu za awarię odpowiadają programiści zajmujący się rozwojem Skype'a.


Zobacz również