Social Media Standard 2012 BIZNES - ostatnia szansa na rejestrację

Internet Standard zaprasza na konferencję Social Media Standard 2012 BIZNES. Jest ona poświęcona praktycznemu wykorzystaniu serwisów społecznościowych w biznesie. W trakcie dwóch dni uczestnicy będą mieli okazję wysłychać wykładów przygotowanych przez 24 ekspertów.

Social media standard

Social media standard

Konferencja odbywa  się w dniach 29-30 listopada 2012 w Businessman Institute mieszczącym się przy ul. Trakt Lubelski 40a. To już ostatnia szansa na dokonanie rejestracji i wzięcie udzialu w tym ciekawym wydarzeniu.

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do przedstawicieli biznesu (małego i dużego). Organizatorzy zapraszają marketerów, pracowników działów PR oraz właścicieli firm, którzy zastanawiają się nad sensownością inwestowania w social media. Na konferencji pojawią się przedstawiciele firm specjalizujących się w tematyce mediów społecznościowych. Będzie okazja do wymiany poglądów i nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych.

Uczestnicy wydarzenia będą mogli dowiedzieć się więcej o  tworzeniu budżetów marketingowych na serwisy społecznościowe. Justyna Dzieduszycka-Jędrach z 121PR  będzie mówiła o tym jak agencja specjalizująca się w social media podchodzi do wyliczenia budżetów. Na tej podstawie będzie można odnieść się do kwot inwestowanych we własnej firmie.

Czym się różni ambasador marki od blogera a ten od hejtera czy testera ? Tego uczestnicy konferencji dowiedzą się z prelekcji "Marketing szeptany i amplifying - co na to rynek i etyka pracy?" oraz panelu dyskusyjnego, na którym oprócz Michała Siejaka i Justyny Dzieduszyckiej z 121PR pojawi się Małgorzata Walendziewska oraz Tomek Tomczyk , kominek.in .

W kolejnym dniu konferencji organizatorzy propomują m.in. udział w bloku Social Media Case Study.  Uczestnicy będą mogli wysłuchać. wystapenia Sebastiana Starzyńskiego z  ABR SESTA na temat wykorzystywania gryfikacji w social media.  Dowiedzą się także co to są memy oraz jak je stworzyć i wykorzytać do zwiększenia ruchu, ilości fanów czy poprawienia wizerunku. Opowie o tym Barbara Niedziela, współtwórczyni popularnego "Serca i Rozumu". Przeglądu najciekawszych fanpejdży dokona Yuri Drabent z Lubię to. Dzięki najbardziej interesującym, rynkowym caseom, będzie można wysnuć wnioski co do planowania przyszłych działań, będąc na fali z najnowszymi trendami.

Pełen  programu konfernecji  dostepny jest na oficjalnej stronie.


Zobacz również