Social Media Standard 2012 BIZNES - zaproszenie

Internet Standard zaprasza na konferencję Social Media Standard 2012 BIZNES, która odbędzie się w dniach 29-30 listopada w Businessman Institute w Warszawie, Konferencja będzie poświęcona praktycznemu wykorzystaniu serwisów społecznościowych w biznesie. W trakcie dwóch dni uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać wykładów przygotowanych przez 24 ekspertów.

Wydarzenie to skierowane jest przede wszystkim dla przedstawicieli sektora biznesowego. Organizatorzy zapraszają marketerów, pracowników działów PR oraz właścicieli firm, którzy zastanawiają się nad sensownością inwestowania w social media. Na konferencji pojawią się przedstawiciele firm specjalizujących się w tematyce mediów społecznościowych. Będzie okazja do wymiany poglądów i nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych.

Social media standard

Social media standard

W trakcie konferencji uczestnicy dowiedzą się więcej o tworzeniu budżetów marketingowych na serwisy społecznościowe. Justyna Dzieduszycka-Jędrach z 121PR  będzie mówiła o tym jak agencja specjalizująca się w social media podchodzi do wyliczenia budżetów. Na tej podstawie będzie można odnieść się do kwot inwestowanych we własnej działalności.

Podczas panelu dyskusyjnego "Marketing szeptany i amplifying - co na to rynek i etyka pracy?" będzie można dowiedzieć się czym się różni ambasador marki od blogera a ten od hejtera czy testera. Wystąpią w nim m.in. Michał Siejak z 6ix.pl i Tomek Tomczyk- kominek.in. Bardzo ciekawie zapowiada się prelekcja: Program partnerski YouTube, Google+ i jak monetyzować treści z użyciem Google AdSense, wygłoszona przez Łukasza Kamińskiego i Marcina Lipowieckiego z Google.

W drugim dniu konferencji w bloku Social Media Case Study uczestnicy wysłuchają m.in. wystąpienia Sebastiana Starzyńskiego z  ABR SESTA na temat wykorzystywania gryfikacji w social media.  Dowiedzą się także co to są memy oraz jak je stworzyć i wykorzystać do zwiększenia ruchu, ilości fanów czy ocieplenie wizerunku. Opowie o tym Barbara Niedziela, współtwórczyni "Serca i Rozumu". Przeglądu najciekawszych fanpejdży dokona Yuri Drabent z Lubię to. Jacek Jankowski z NK odpowie na pytanie Jak prowadzić marketing na NK aby osiągnąć zysk.

Więcej informacji na temat programu konferencji można znaleźć na oficjalnej stronie.

Opłata za udział w dwudniowym wydarzeniu wynosi 1390 zł + 23% VAT. Zarejestrować  można się na specjalnej stronie konferencji Social Media Standard 2012 BIZNES. W cenie opłaty rejestracyjnej  uczestnik otrzymuje m.in. szkolenia online: "Kryzys w social media - jak zapobiegać i jak leczyć?" i szkolenie na DVD: "Analytics bez tajemnic".

Polecamy, krótki filmik z udziałem prelegentów z Google:


Zobacz również