Social Media Standard 2012 BIZNES - zaproszenie na konferencję

Internet Standard zaprasza na konferencję Social Media Standard 2012 BIZNES. Jest ona poświęcona praktycznemu wykorzystaniu serwisów społecznościowych w biznesie. W trakcie dwóch dni uczestnicy będą mieli okazję wysłychać wykładów przygotowanych przez 24 ekspertów.

Wydarzenie to skierowane jest przede wszystkim dla przedstawicieli biznesu (małego i dużego). Organizatorzy zapraszają marketerów, pracowników działów PR oraz właścicieli firm, którzy zastanawiają się nad sensownością inwestowania w social media. Na konferencji pojawią się przedstawiciele firm specjalizujących się w tematyce mediów społecznościowych. Będzie okazja do wymiany poglądów i nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych.

Konferencja odbędzie  się w dniach 29-30 listopada 2012 w Businessman Institute mieszczącym się przy ul. Trakt Lubelski 40a.

W trakcie konferencji uczestnicy dowiedzą się więcej o tworzenie budżetów marketingowych na serwisy społecznościowe. Justyna Dzieduszycka-Jędrach z 121PR  będzie mówiła o tym jak agencja specjalizująca się w social media podchodzi do wyliczenia budżetów. Na tej podstawie będzie można odnieść się do kwot inwestowanych we własnej działalności.

Czym się różni ambasador marki od blogera a ten od hejtera czy testera ? Tego będzie się można dowiedzieć z prelekcji "Marketing szeptany i amplifying - co na to rynek i etyka pracy?" oraz panelu dyskusyjnego, na którym oprócz Michała Siejaka i Justyny Dzieduszyckiej z 121PR pojawi się Małgorzata Walendziewska oraz Tomek Tomczyk , kominek.in .

W drugim dniu konferencji w bloku Social Media Case Study uczestnicy wysłuchają m.in. wystąpenia Sebastiana Starzyńskiego z  ABR SESTA na temat wykorzystywania gryfikacji w social media.  Dowiedzą się także co to są memy oraz jak je stworzyć i wykorzystać do zwiększenia ruchu, ilości fanów czy ocieplenie wizerunku. Opowie o tym Barbara Niedziela, współtwórczyni "Serca i Rozumu". Przeglądu najciekawszych fanpejdży dokona Yuri Drabent z Lubię to. Dzięki najbardziej interesującym, rynkowym case studies, będzie można wysnuć wnioski co do planowania przyszłych działań, będąc na fali z najnowszymi trendami.

Więcej informacji na temat programu konferencji można znaleźć na oficjalnej stronie.

Rejestracji można dokonywać na stronie konferencji.

opłaty rejestracyjne do 9 listopada:

800 zł +23% VAT - dla byłych uczestników konferencji

990 zł +23% VAT - dla pozostałych osób

opłaty rejestracyjne do 10 listopada 2012:

1390 zł +23% VAT - dla wszystkich chętnych

W cenie uczestnik otrzymuje Szkolenia online: "Kryzys w social media - jak zapobiegać i jak leczyć?", Szkolenie na DVD: "Analytics bez tajemnic" , Kod na dostęp do szkolenia "Planowanie kampanii reklamowej w internecie".

Więcej szczegółów na oficjalnej stronie konferencji.


Zobacz również