Spijaj słodki nektar Microsoftu

Microsoft uruchomił testową wersję witryny internetowej "The Hive" (Ul) mającej ułatwić najbardziej aktywnym użytkownikom Windows wymianę informacji o sztandarowym produkcie firmy z Redmond. Według przedstawicieli korporacji, zarejestrować się i aktywnie uczestniczyć w dyskusjach będą mogli tylko "przywódcy społeczności on-line liczącej 50 lub więcej członków i w ten czy inny sposób skupiającej się na produktach Microsoftu".

Logo The Hive

Logo The Hive

Główne idee przyświecające stworzeniu "Ula" to udostępnienie miejsca w Sieci, w którym doświadczeni użytkownicy będą mogli porównywać pomysły, wymieniać porady i "triki" pomocne w korzystaniu z Windows i innych produktów firmy. "Pszczółki" (Bees, czyli wszyscy zarejestrowani) będą mogły także wygrać różnego rodzaju "słodkości" (Sweet Stuff czyli po prostu oprogramowanie lub sprzęt, na przykład typu TabletPC), "spijać słodki nektar odpowiedzi" (chodzi o korzystanie z FAQ grupy) oraz otrzymywać ekskluzywne informacje dotyczące planów programistów i deweloperów korporacji (aż dziw bierze, że twórcy witryny nie nazwali tych doniesień "pysznym miodzikiem prosto od królowej").

"The Hive" w tej chwili jest zarządzane i utrzymywane przez Microsoft, firma ma jednak nadzieję, że po zakończeniu testów zostanie ono przejęte przez kogoś innego. Docelowo, "Ul" służyć ma jako centrum wymiany myśli i idei tzw. "power userów" - najbardziej aktywnych i zaangażowanych użytkowników, dysponujących największą wiedzą.

Więcej ociekających pysznym miodzikiem informacji: The Hive


Zobacz również