Spycraft: The Great Game

Czas wyjść z ery Hansa Klossa i zająć się poważnie szpiegowskim rzemiosłem. Musimy rozwiązać tak skomplikowaną sprawę, że nie wystarczy szybko sięgać po broń, czy umiejętnie nakłaniać do współpracy.

Czas wyjść z ery Hansa Klossa i zająć się poważnie szpiegowskim rzemiosłem. Musimy rozwiązać tak skomplikowaną sprawę, że nie wystarczy szybko sięgać po broń, czy umiejętnie nakłaniać do współpracy.

Czekają nas godziny spędzone na analizie głosu i obrazu, półlegalnym szpiegowaniu i posługiwaniu się ultranowoczesną technologią. Oczywiście w ramach odpoczynku czeka nas np. czołganie się po krzakach w nocy z noktowizorem na oczach i strzelanie do złych facetów. Cały czas jednak musimy myśleć o sprawie szpiegowskiej na skalę światową. Znajomość angielskiego jest konieczna, wiele informacji potrzebnych do ukończenia tego 3 CD-ROMowego maratonu, dostaniemy podczas rozmów (z nami i tych podsłuchanych). Na koniec ściśle tajne - William Cosby, były dyrektor CIA, który udzielał konsultacji przy tworzeniu tej gry, zaginął wraz ze swoją łodzią parę miesięcy temu. Niedawno jego ciało zostało odnalezione - zmarł z "naturalnych powodów". Ciekawe jak się miewa drugi konsultant - generał Oleg Kaługin, były szef KGB.


Zobacz również