Steve Jobs: uruchomienie MobileMe było błędem

Problemy z serwisem MobileMe obrosły już niemal legendą. Teraz, prezes Apple Inc., Steve Jobs przyznaje, że uruchomienie strony tak wcześnie nie było dobrą decyzją.

Problemów z serwisem MobileMe nie brakowało od samego początku. Najpierw bardzo powolne działanie (w efekcie oficjalne przeprosiny Apple), potem problemy z e-mailami (naprawione dopiero po 11 dniach). Na koniec czarę goryczy przelał oficjalny blog, na którym najświeższe informacje pochodzą sprzed tygodnia.

Jednak jak informuje serwis Ars Technica, kierownictwo firmy Apple doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że podczas uruchamiania serwisu popełniono mnóstwo błędów. Jak podaje redakcja, w mailu skierowanym do swoich pracowników, prezes firmy Apple, Steve Jobs, napisał, że serwis MobileMe "nie spełniał standardów spółki".

"Uruchamianie serwisu MobileMe razem z premierą Iphone'a 3G, oprogramowaniem do Iphone'a w wersji 2.0 oraz Apple Store było błędem. Wszyscy mieliśmy sporo rzeczy na głowie a opóźnienie wdrożenia MobileMe obyłoby się bez większych konsekwencji."

Apple do tej pory nie zdecydował się oficjalnie skomentować tej sprawy.


Zobacz również