Swift 3D 4.0: trzy wymiary we Flashu

Firma Electric Rain informuje, iż najnowsza wersja aplikacji Swift 3D oznaczona numerem 4.0 jest już dostępna dla posiadaczy komputerów z systemem Windows. Wersja dla Macintoshy przewidywana jest na wrzesień.

Interfejs programu Swift 3D 4.0

Interfejs programu Swift 3D 4.0

Swift 3D 4.0 umożliwia tworzenie wektorowych oraz rastrowych animacji trójwymiarowych z przeznaczeniem do zastosowania w aplikacji Macromedia Flash. Najnowsza wersja aplikacji posiada między innymi usprawnione, zaawansowane środowisko modelowania, bardziej precyzyjne mapowanie oraz nakładanie tekstur na obiekty, animacje po ścieżce z wykorzystaniem krzywych Beziera, hierarchiczną kontrolę nad kamerami oraz oświetleniem i możliwość importu plików z bitmapowymi teksturami.

Pełna wersja Swift 3D 4.0 kosztować ma 189 USD. Każdy zainteresowany aktualizacjami z wersji 3.x musi się liczyć z kosztami rzędu 99 USD. Niestety, producent nie udostępnia nawet wersji demonstracyjnej programu.

A oto wymagania systemowe dla obydwu platform:

Platforma PC

Windows 98, NT, 2000, XP

Minimalne: procesor 600 MHz

Zalecane: procesor 1,2 GHz

Minimalne: 128 MB RAM (256 MB dla Windows XP)

Zalecane: 512 MB RAM

25 MB wolnej przestrzeni dyskowej

Rozdzielczość ekranu 1024 x 768

Platforma Macintosh

Mac OS 9.0, Mac OS X 10.2.x

Minimalne: procesor 400 MHz

Zalecane: procesor 1 GHz

Minimalne: 128 MB RAM

Zalecane: 512 MB RAM

25 MB wolnej przestrzeni dyskowej

Rozdzielczość ekranu 1024 x 768

Więcej informacji: http://www.erain.com


Zobacz również