Swift 3D Xpress - już dla Mac OS X

Electric Rain poinformowało o pojawieniu się narzędzia Swift 3D Xpress w wersji dla systemów Mac OS X. Ta pożyteczna wtyczka dla programu Macromedia Flash MX 2004 potrafi przeobrazić wektorowe oraz rastrowe animacje 2D w projekty trójwymiarowe bez potrzeby opuszczania programu. Sprzedaż Swift 3D Xpress rozpocznie się w połowie października.

Premiera Swift 3D Xpress w wersji dla systemów Mac OS X, połączona ma być z debiutem Swift 3D 4.0, osobnego pakietu narzędzi do tworzenia wektorowych oraz rastrowych animacji 3D z możliwością ich eksportowania do Flasha oraz innych, popularnych formatów.

Zadaniem Swift 3D Xpress jest natychmiastowa konwersja tekstu oraz kształtów tworzonych w środowisku Flasha na obiekty 3D. Do dyspozycji użytkownika są dość rozbudowane kontrolki odpowiedzialne za modyfikację położenia oraz rozmiar obiektów, galeria schematów materiałów z możliwością tworzenia własnych, schematy oświetlenia sceny, a także obsługę odbić, cieni oraz przezroczystości.

Swift 3D Xpress kosztować ma 129 USD, lecz zakupiony w zestawie wraz ze Swift 3D 4.0 będzie kosztował jedynie 39 USD. Cena pełnej edycji Swift 3D 4.0 to 189 USD. Za aktualizację z wersji 3.x trzeba zaś będzie zapłacić 99 USD. Wymagania systemowe dla obu aplikacji są identyczne: procesor o częstotliwości 400 MHz (zalecany 1 GHz), system operacyjny Mac OS X 10,2, 128 MB pamięci RAM (512 MB zalecany), 25MB wolnej przestrzeni dyskowej.

Więcej informacji: Electric Rain


Zobacz również