Szkolenie: Kryzys w social media - jak zapobiegać i jak leczyć?

Już 26 września Grzegorz Miller, CEO w Monday PR, przeprowadzi szkolenie internetowe dotyczące zarządzania sytuacjami kryzysowymi w social media. Inicjatywa jest wynikiem współpracy InternetStandard z agencją Monday PR.

Kryzys w social media

Kryzys w social media

Szkolenie "Kryzys w social media - jak zapobiegać i jak leczyć?" jest skierowane przede wszystkim do osób zarządzających profilami firm i organizacji w social media, managerów, właścicieli, jak i wszystkich, którzy interesują się komunikacją w mediach społecznościowych. Celem szkolenia jest przedstawienie przyczyn sytuacji kryzysowych oraz sposobów ich rozwiązywania. Z webinarium będzie można dowiedzieć się m.in. jakie czynniki wywołują kryzys, jak przygotować plan antykryzysowy, jak sprawnie zarządzać kryzysem oraz jak obrócić kryzys na korzyść firmy. Podczas szkolenia przedstawione zostaną najciekawsze przykłady kryzysów w social media oraz sposobów ich rozwiązywania zarówno w Polsce, jak i na świecie.

"Social media zawładnęły naszym życiem - zarówno prywatnym, jak i zawodowym. Media społecznościowe mają ogromny potencjał komunikacyjny i marketingowy, ale nieumiejętne korzystanie z nich może przynieść więcej szkód niż pożytku. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wie, jak reagować na sytuacje kryzysowe. Warto poznać dostępne narzędzia, które pozwolą nam uchronić się przed negatywnymi skutkami kryzysu, dobrym pomysłem jest też obserwacja działań firm i instytucji, które były zmuszone stawić czoła trudnym sytuacjom w social media" - mówi Grzegorz Miller, CEO w Monday PR, prowadzący webinarium.

Więcej informacji i rejestracja na stronie idg netevents. Cena szkolenia to 244,77 zł z VAT. Tylko przy rejestracji do 11 września - 25% zniżki. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają certyfikaty uczestnictwa oraz prezentację przygotowaną przez prowadzącego.

Zapraszamy także do obejrzenia filmu promocyjnego.


Zobacz również