Tanie reklamówki flashowe

Firma NetZero korzystając z opracowanej przez Macromedię technologii animacji sieciowej Shockwave Flash, produkuje tanim kosztem reklamówki o telewizyjnej jakości.

Flash od momentu swojego powstania stał się wygodnym narzędziem dla projektantów witryn internetowych, stosowanym głównie do tworzenia 'lekkich' animacji na potrzeby WWW. Firma NetZero spróbowała jednak wykorzystać technologię Macromedii do tworzenia kampanii reklamowych nie na potrzeby wydawnictw online, ale dla telewizji. NetZero jest dostawcą usług interentowych oraz oferuje 'targetowane' rozwiązania marketingowe, a ostatnio w jej ofercie pojawiły się filmy reklamowe telewizyjnej jakości stworzone w Shockwave Flash i przeznaczone do wyświetlania w tradycyjnych sieciach telewizyjnych. Filmiki reklamujące najnowszy serwis dostępowy 'NetZero Platinum' pojawiły się już w programach stacji NBC i będą 'chodziły' w czasie finałów rozgrywek NBA.

Cały proces tworzenia reklamówek: scenariusz, kodowanie, reżyseria, edycja, postprodukcja itp., został przeprowadzony w jednym kreatywnym oddziale NetZero, co obniża koszty produkcji jednego klipu o ponad 700,000 USD, a zastosowane aplikacje to Macromedia Flash oraz Adobe Premiere, profesjonalne narzędzie do edycji cyfrowego wideo. 'Wykorzystanie technologii stworzonej pierwotnie z myślą o WWW, pozwoliło naszemu zespołowi wyprodukować serię reklamówek za ułamek normalnych kosztów tego typu przedsięwzięć, jednocześnie zachowując odpowiednią jakość techniczną i realizując w pełni zamierzoną koncepcję. Mówiąc wprost, zrobiliśmy to za 2% normalnych kosztów produkcji telewizyjnego spotu reklamowego, co jest niezwykle atrakcyjne z każdego punktu widzenia', ujawnił Brian Woods, szef marketingu NetZero.

www.netzero.com


Zobacz również