The Sims 2 - już w produkcji

Electronic Arts ogłosiła, że programiści ze studia Maxis w Walnut Creek pracują już nad kolejną odsłoną najpopularniejszej gry komputerowej wszechczasów - The Sims 2. Po raz pierwszy gracze będą mogli towarzyszyć stworzonym przez siebie postaciom od chwili narodzin aż po dzień ich śmierci.

Wydawca zapowiada, że druga odsłona, dostarczy graczom znacznie ciekawszej i bardziej skomplikowanej rozgrywki, w nowej, bardzo atrakcyjnej oprawie graficznej. Każdy z dokonanych podczas rozgrywki wyborów będzie stosownie i często dramatycznie wpływał na życie poszczególnych Simów, a w prowadzenie DNA sprawiło, że postacie w grze będą przejmowały wiele cech swoich przodków.

Prowadzenie swoich Simsw po przez najważniejsze momenty ich życia "Life's Big Moments" zyskało teraz nową wartość, ponieważ w grze wprowadzano system "Life Score", który ocenia jak dobrze gracze radzą sobie z prowadzeniem poszczególnych Simsów przez życie.

W The Sims 2, każda decyzja podejmowana w grze może mieć kolosalny wpływ na życiowy sukces lub porażkę każdego Sima. Każdy wybór dokonany przez gracza podczas najwcześniejszych lat życia Sima może mieć bezpośredni wpływ na jego nastoletnie i dorosłe życie.

W nowej odsłonie gry bohaterowie będą bardziej impulsywnie reagować na inne postacie występujace w grze i ich otoczenie oraz realistycznie wyrażać swoje emocje dzięki nowym animacjom i mimice twarzy. Simy będą mogły też łączyć się w bardziej skomplikowane związki rozróżniając stopnie pokrewieństwa i ich rodzaje.

"Dla mnie najciekawszym elementem gry zawsze były Simy. Wyposażenie ich w DNA sprawia, że Simy stają się jeszcze bardziej realne zwiększając tym samym więź gracza ze swoją postacią." - powiedział Will Wright, Chief Game Designer ze studia Maxis - "Planowanie strategiczne rozwoju Sima podczas całego życia i doświadczenia związane ze śledzeniem rozwoju poszczególnych cech jego charakteru i zachowań dostarczy graczom głębszej i bardziej realistycznej rozgrywki."


Zobacz również