Twórcy Diablo wracają na rynek

Grupa byłych pracowników Blizzarda, odpowiedzialnych m.in. za powstanie Diablo i Diablo II założyło nowe studio deweloperskie Flagship Studios. Serwis Game Spot opublikował wywiad z jednym z założycieli studia, w którym znajdujemy informacje o planach nowego dewelopera.

Aktualnie zespół studia liczy dziewięć osób. Jego założycielami są Bill Roper, David Brevik, Max i Erich Schaeffer oraz Kenneth Williams. Do grona współzałożycieli zaliczono natomiast Davida Glenna, Petera Hu, Philip Shenka i Tylera Thompsona. Każda z wymienionych osób grała istotną rolę w zespole pracującym nad Warcraftem, Starcraftem i Diablo.

W wywiadzie udzielonym serwisowi Game Spot Bill Roper zdradza m.in. nieco informacji na temat tytułu, nad którym pracują właśnie programiści Flagship Studios. Informacje na temat produkowanej gry są jednak niezwykle enigmatyczne. Gra ma przede wszystkim sprostać oczekiwaniom fanów wcześniejszych produkcji programistów i choć, jak twierdzi Roper, dostarczy entuzjastom elektronicznej rozrywki wiele godzin dobrej zabawy, będzie to dla nich całkowita niespodzianka. Będzie to tytuł z rozbudowanym modułem gry pojedynczej i niezwykle grywalną wersją mulitplayer, której studio zapewni internetowe wsparcie "jakiego żadna gra do tej pory nie miała". Produkcja Flagship Studios, ma być utrzymana oczywiście w mrocznych klimatach. Poza tym Roper zdradził, czym omawiany tytuł na pewno nie będzie. Wiemy więc, że gra nie będzie klasyczną opowieścią fanatsy, jej akcja nie będzie rozgrywała się w miejscu, o którym nigdy nie słyszeliśmy. Nie będzie to też gra sportowa, więc "na pewno nie będzie to nic w rodzaju Bilbo’s Backyard Baseball". Na oficjalnej stronie studia, którą uruchomiona przed kilku dniami, znajdziecie pierwszy art z nadchodzącej gry (http://www.flagshipstudios.com ).

W dalszej części wywiadu Bill Roper mówi o założeniach zespołu i jego planach na przyszłość. Ambicją Flagships jest tworzenie gier o jakości, do której przyzwyczaili fanów elektronicznej rozrywki przy okazji tworzenia tytułów dla Blizzarda. Cały zespół będzie koncentrował się więc na pracy tylko nad jednym tytułem, pozostając w zgodzie ideą, stojącą za stworzeniem studia. Zakłada ona, że na pierwszym miejscu zespół Flagship stawia stworzenie jak najdoskonalszej gry, a nie generowanie zysków.

Pełny wywiad możecie przeczytać na stronie serwisu Game Spot pod adresem:

http://www.gamespot.com/index.html


Zobacz również