Ubisoft przejmuje Massive Entertainment

Francuski Ubisoft ogłosił, że przejmuje od Activision Blizzard studio Massive Entertainment. Dla graczy najważniejszą informacją jest to, że firma w ten sposób przejęła markę "World In Conflict".

Ubisoft ogłosił przejęcie od Activision Blizzard studia Massive Entertainment z siedzibą w szwedzkim Malmö. W ramach umowy, własnością Ubisoft została także marka World In Conflict.

Powstałe w 1997 roku studio Massive zatrudnia 120 developerów, a Game Developers Research uznał je w 2008 roku za jedno z 50 najlepszych studiów developerskich na świecie. Studio słynie z gier z gatunku strategii czasu rzeczywistego oraz z innowacyjnych patentów technologicznych swojego autorstwa.

World in Conflict zyskała uznanie krytyków, otrzymując między innymi tytuł Najlepszej Gry Strategicznej podczas tragów E3 w 2007 roku, najlepszej - w oczach IGN - Multiplayerowej Gry Online 2007 roku, czy - decyzją Gamespot - Najbardziej Innowacyjnej Gry 2007 roku. Więcej o grze w archiwalnym artykule "World in Conflict gotowe".

"Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać w zespole Ubisoft developerów ze studia Massive" - powiedziała Christine Burgess-Quemard, executive director odpowiedzialna za światową produkcję studyjną Ubisoft. "Ubisoft rozwija się w szybkim tempie, a nasza strategia przewiduje wzmocnienie teamu kreatywnego firmy. Massive zebrał wielu z najbardziej uznanych twórców w tej branży i wierzę, że ich talent pozwoli na płynną integrację z siecią naszych developerów na całym świecie" - dodała.

"Nasz zespół kładzie duży nacisk na wolność twórczą we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i kreowaniu gier najwyższej jakości. Szczęśliwie, trafiliśmy na Ubisoft, wydawcę, który podziela te same wartości i rozumie nasz styl myślenia. Nie mam wątpliwości, że nasza wspólna przyszłość przyniesie korzyści obu stronom" - powiedział Martin Walfisz, twórca i szef Massive Entertainment.


Zobacz również