Unreal Engine 3 zawitał do... hoteli

W hotelach Hilton Garden Inn pracownicy będą uczyć się postępowania z klientami wykorzystując Ultimate Team Play. Jest to gra treningowa zbudowana z wykorzystaniem Unreal Engine 3.

Silnik Unreal Engine 3 daje twórcom gier fantastyczne możliwości, jednak użytkownicy rzadko kiedy myślą o nim jako o czymś więcej niż tylko narzędziu rozrywki. A jednak!

Firma Virtual Heroes znana jest z produkcji oprogramowania m.in. dla tajnych służb Stanów Zjednoczonych. Tym razem zamówienie przyszło od Hiltona: programiści stworzyli wirtualny świat, w którym pracownicy hotelu mają sobie radzić z typowymi problemami. W każdej sytuacji liczy się szybkość reakcji oraz jej rodzaj, który wpływa na ostateczny wynik SALT (Satisfaction and Loyalty Tracking) hotelu.

Dzień dobry, czym mogę służyć?

Program treningowy ma postać normalnej gry 3D. Uwzględnienie współczynnika SALT pozwala na ocenę zespołu jako całości, a nie tylko poszczególnych pracowników. W czasie kontaktu z wirtualnym gośćmi, personel ma do wyboru listę odpowiedzi-reakcji, które pozwolą na usatysfakcjonowanie klienta bez przerywania typowych obowiązków.

Gra w wersji pełnej - uwzględniająca pracowników technicznych czy kelnerów - ma się pojawić w styczniu 2009 roku. Używana obecnie edycja beta pozwala na trening w roli recepcjonisty/recepcjonistki.


Zobacz również