Virgin Mobile startuje z ofertą abonamentową

Dziś na warszawskiej konferencji prasowej poznaliśmy szczegóły na temat „Albonamentu”, czyli nowej propozycji Virgin Mobile dla obecnych i nowych klientów.

W mokotowskiej siedzibie Virgin Mobile dziennikarzy powitali pracownicy polskiego oddziału firmy, a prezentację zaczęła jej prezes, Grażyna Piotrowska-Oliwa. Sporo dowiedziałem się o dotychczasowych wynikach wirtualnego operatora i tym, jakim wyzwaniem była rejestracja kart SIM.

Ale zacznijmy od największej nowości, którą jest…

„Albonament”: modułowy abonament według Virgin Mobile

W skrócie: wybieramy sobie kolejne pakiety (rozmów, SMS-ów, internetu), tworząc spersonalizowaną ofertę. Fajne jest to, że w dowolnej chwili można dokonywać zmian: zarówno na droższe świadczenia, jak i tańsze.

Cena „modułu” to od 2 zł (100 SMS-ów) do 25 zł (20 GB danych), ale dochodzą rozmaite promocje, jak darmowy internet przez 6 miesięcy czy 5 zł rabatu za płatność e-fakturą.

Ceny pakietów:

Co jeszcze warto wiedzieć? Jak potwierdził na konferencji Piotr Suchodolski z Virgin Mobile, umowę zawieramy na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Virgin Mobile w Polsce

Przy okazji spotkania prasowego dowiedziałem się też więcej o sytuacji firmy w naszym kraju. Ostatnie miesiące częściowo poświęcono częściowo związanej z nowymi przepisami przymusowej rejestracji kart pre-paid. Zawarto umowy z firmami, w których można dokonywać rejestracji (ostatnio m.in. sieć sklepów Żabka), by na końcówkę stycznia móc pochwalić się wynikiem 86% zarejestrowanych numerów.

Główny cel Virgin Mobile to 1 milion klientów na koniec 2018 roku. „Albonament” na pewno w tym pomoże: to ciekawa oferta, będzie jej też towarzyszyć kampania reklamowa, taka nieco szalona.

Ach tak. Ważnym punktem konferencji był pokaz krótkiego filmu, w którym sam Richard Branson pozdrawia Polaków.

Richard Branson mówi o Virgin Mobile Polska

Richard Branson mówi o Virgin Mobile Polska

Dzięki Rysiek, dla Ciebie też wszystkiego dobrego!


Zobacz również