Więcej Sony w Internecie

Sony Electronics zamierza przed końcem tego roku rozszerzyć sprzedaż produktów w Internecie.

Sony od pewnego czasu sprzedaje przez Internet część swych produktów. Przede wszystkim są to komputery osobiste i akcesoria np. do kamer wideo, ale firma dotąd nie kwapiła się do poszerzenia swej sieciowej oferty. Jak wyznał w ubiegłym tygodniu niewielkiej grupie dziennikarzy Teruaki Aoki, prezes koncernu: "Sony spędziła ubiegły rok na dyskusjach z dilerami na temat rozszerzenia sprzedaży w sieci. Ich wynikiem było autoryzowanie do takiej formy handlu sześciu dotychczasowych partnerów firmy".

Aoki powiedział, że internetowa sprzedaż produktów Sony będzie się rozwijać stopniowo. Nie zdradził jednak szczegółów dotyczących oferty. Wydaje się jednak oczywiste, że największy nacisk zostanie położony na sprzęt audiowizualny do użytku domowego - w dalszej kolejności oferta zostanie poszerzona o sprzęt profesjonalny i studyjny. Dla klientów preferujących zakupy w tradycyjnych sklepach Sony zaoferuje katalog, umożliwiający znalezienie lokalnych dilerów firmy.

"Nasi partnerzy handlowi nie chcieliby, abyśmy sprzedawali nasze produkty w sieci, lecz z punktu widzenia konsumenta szukającego informacji o firmie - odwiedzenie naszej strony w Internecie jest działaniem naturalnym" - powiedział Aoki.

Więcej informacji: www.news.com


Zobacz również