Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsole będzie działał w 30FPS

Wedle najnowszych doniesień CD Projekt RED stara się, aby najnowsza odsłona gry Wiedźmin miała naprawdę piękną grafikę. Silnik wykorzystany przez RED-ów ma zapewnić rozgrywkę na konsolach nowej generacji przy 30 klatkach na sekundę. Nie wiadomo jednak nadal, jaka będzie natywna rozdzielczość gry.

Nowe informacje dotyczące trzeciej odsłony komputerowego i konsolowego Wiedźmina dostarczył Balazs Torok, czyli jeden z głównych programistów stojących za rozwojem autorskiego silnika RED Engine. Z jego wypowiedzi wynika, że studio chcąc zapewnić graczom na konsolach możliwie najlepszą jakość grafiki nowej gry chce ją przygotować w 30-tu, a nie w wymagających więcej mocy obliczeniowej 60-ciu klatkach na sekundę. Patrząc na pierwsze zwiastuny i szczegółowość grafiki nowej gry CD Projekt RED nie jest to zaskoczeniem.

Przedstawiciel firmy odpowiedzialnej za nowego Wiedźmina nie zdradził jednak żadnych informacji na temat spodziewanej rozdzielczości gry na PS4 i Xboksie One, a tutaj sprawa nie jest taka oczywista. Nie wszystkie dotychczas wydane gry na konsole nowej generacji radzą sobie z obrazem 1080p, a część z nich jest po prostu skalowana z 720p do wyższej rozdzielczości na telewizorze. Pozostaje otwartym pytanie, na który wariant zdecydują się twórcy Wiedźmina.

Wszyskie osoby niecierpliwie oczekujące na grę powinny też zapoznać się z polską wersją zwiastuna gry Wiedźmin 3: Dziki Gon zaprezentowanego przez CD Projekt RED na imprezie dla graczy VGX.

źródło: worldsfactory.net


Zobacz również