Wiedźmin 3: oto co wnosi aktualizacja 1.30. Zobacz też zwiastun wydania Edycja Gry Roku

Zobacz zwiastun gry Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku oraz zapoznaj się ze zmianami, które przynosi aktualizacja o numerze 1.30.

30 sierpnia to ważna data dla wielbicieli przygód Wiedźmina. W tym dniu studio CD Project RED udostępni bowiem dla Wiedźmina 3 aktualizację o numerze 1.30. Obecnie wiemy już, jakie niesie ona ze sobą zmiany.

Postacie

- Vimmie Vivaldi cieszy się swoim nowym wyglądem.

Rozgrywka

- Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy właściwości olejów nie były usuwane z mieczy.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego zdobycie niektórych receptur barwników było niemożliwe.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego było możliwe całkowite pominięcie drugiej fazy walki z Eredinem.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego do wytworzenia Mistrzowskiego legendarnego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa wymagany był miecz srebrny.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch postaci z zadania "Bez śladu" było niemożliwe.

- Zdziczałe skalne trolle nieopodal drogowskazu "Rozdroży przy Dun Tynne" są nieco mniej zdziczałe na poziomie trudności "Po prostu opowieść".

- Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była zmiana rodzaju bełtów pod wodą, co skutkowało zmniejszonymi obrażeniami z kuszy podczas nurkowania.

- Poprawiono wartości bonusu "Przypływ adrenaliny" podczas walki z grupą bandytów w zadaniu "Szturm na Dun Tynne."

- Wprowadzono usprawnienia do systemu losowości łupów.

- Zadanie śmiertelnego ciosu generuje poprawną ilość adrenaliny.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego ogon Płotki mógł zniknąć. Dla dotkniętych tym problemem zaleca się zamianę siodeł, zapisanie gry i wczytanie tego zapisu.

- Poprawiono maksymalny poziom przedmiotów, zadań i postaci niezależnych, aby skorygować niezgodności poziomów, jeśli gracz rozpoczął Nową Grę+ na bardzo wysokim poziomie. Maksymalny poziom przedmiotów i zadań to teraz 100, dla postaci niezależnych 105.

- Poprawiono statystyki rynsztunków Hen Gaidth i Tesham Mutna w Nowej Grze+.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego Rycerski miecz stalowy nie był dodawany do okna rzemieślnictwa po zdobyciu schematu.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego mutacja "Drugie życie", gdy odpowiednie warunki zostały spełnione, mogła dawać Geraltowi nieskończoną regenerację punktów żywotności.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego zła wiedźma z zadania "Dawno, dawno temu.." mogła się okazać nieśmiertelna.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego bonus "Euforia" nie był aktywowany prawidłowo po zatruciu eliksirami.

UI

- Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe było przypisanie umiejętności do okna mutacji innego koloru.

- Naprawiono problemy z kontrolerem Steam.

- Do interfejsu dodano ikony przycisków kontrolera PlayStation.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre przedmioty możliwe do wytworzenia w Nowej Grze+ miały nieprawidłowe wymagania poziomowe.

- Naprawiono problemy związane z rozbieraniem na części większej liczby mutagenów w laboratorium alchemicznym.

Zadania

- Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie skrzyni zawierającej przedmioty w zadaniu "Poszukiwania: rynsztunek Szkoły Wilka" było niemożliwe.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego z glosariusza mógł zniknąć wpis dotyczący Geralta, gdy ten decyduje się na dołączenie do turnieju rycerskiego pod swoim prawdziwym imieniem.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch bandytów przed Karczmą Nigdzie podczas zadania "Po nitce do kłębka" było niemożliwe.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było zaatakować oszluzga z zadania "Zlecenie: Łaciate kłopoty", wobec czego ukończenie zadania było niemożliwe.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego umieszczenie rzeźby Reginalda na podwórzu Corvo Bianco było niemożliwe.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Morkvarga w Nowej Grze+ podczas zadania "W wilczej skórze" było niemożliwe.

- Naprawiono błąd w wyniku którego używanie stołu alchemicznego w Corvo Bianco czasem było niemożliwe.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadania "O czym szepczą grzyby" mógł być zablokowany.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego cel mówiący o założeniu odpowiedniego stroju mógł wyświetlać się w nieskończoność po wykonaniu zadania "S

zlachcic z Cintry."

- Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie "Zlecenie: Łaciate kłopoty" było niemożliwe do ukończenia, jeśli zadanie "Komu w drogę" nie było wcześniej wykonane.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego Vivienne mogła zniknąć podczas zadania "Pieśń rycerskiego serca."

- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu "Jeśli nie chcesz mojej zguby..." czasem mógł być zablokowany.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego cel zadania "Jeśli nie chcesz mojej zguby..." mógł zostać reaktywowany.

- Naprawiono pozostałe przypadki problemu w wyniku, którego granice z zadania "Długa noc" uniemożliwiały graczom podróżowanie po Toussaint, gdy wspomniane zadanie nie było wykonywane.

- Hughes staje tam gdzie powinien, jeśli w zadaniu "Bohater narodowy" wybierze się opcję "jeszcze jeden dzień".

- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w karczmie podczas wykonywania zadania "Gwint: Talia Skellige / Gwint: Wielki Turniej w Beauclair."

- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu "Komu w drogę" mógł zostać zablokowany.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego pomniki w zadaniu "Rekonstrukcja" czasem się nie pojawiały.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego bruxa w zadaniu "Bestia z Toussaint" przejawiała pokojowe tendencje, w czasie kiedy rozgrywka wymagała, aby zmieniła nastawienie na wrogie.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja ze śladami stóp podczas badania sceny zbrodni w zadaniu "Bestia z Toussaint" była niemożliwa.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego rozmowa rozpoczynającą zadanie "Rycerz do wynajęcia" była niemożliwa podczas wykonywania tej misji.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku

30 sierpnia premierę rynkową będzie także miała edycja Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku. Studio CD Project RED udostępniło specjalnie przygotowany na tę okazję zwiastun:


Zobacz również