Wielka promocja HD DVD

Firmy stojące za formatem HD DVD organizują zakrojoną na szeroką skalę promocję. Polega ona między innymi na przeprowadzeniu tysięcy pokazów "edukacyjnych", prezentujących zalety nowego formatu.

Nowa kampania ma za zadanie "edukację konsumentów na temat jakości oraz zalet filmów HD DVD". W 932 salach oraz na 12 tysiącach ekranów na terenie USA przez cztery tygodnie będą pokazywane zwiastuny różnych filmów HD (np. Spider-Man 3). Firma National CineMedia przewiduje, że akcja przyciągnie około 30 milionów widzów.

Ponadto Toshiba rozpoczyna promocję (od 20 maja do 9 czerwca) na odtwarzacz HD-A2 - umożliwia ona potencjalnym klientom zaoszczędzenie 100 USD (zamiast 400 zapłacą 300 USD). Dodatkowo, każdy z nich otrzyma w prezencie pięć filmów HD DVD (do wyboru z piętnastu tytułów). Ci, którzy zdecydują się również na zakup 42-calowego (lub większego) telewizora HD Toshiby mają szansę na zaoszczędzenie kolejnych 200 USD.

Toshiba zapowiedziała również rychłe (22 maj) wydanie na krążkach HD DVD Trylogii Matrix oraz limitowanej edycji kolekcjonerskiej (Ultimate Matrix Collection).


Zobacz również