Windows 8.1. Microsoft zamiast naprawić błąd w SkyDrive udaje, że problemu nie ma

Windows 8.1 to najnowszy system operacyjny Microsoftu. Jedną z wielu wprowadzonych w nich nowości jest bardzo głęboka integracja usługi SkyDrive w funkcję OS-u. Niestety, nie wszystkim po aktualizacji do nowego Windowsa chmura działa w pełni poprawnie. Na forach Microsoftu wielu sfrustrowanych wielotygodniowym czekaniem na łatkę użytkowników wyraża swoje niezadowolenie.

Jedną z funkcji najnowszej wersji systemu Microsoftu, czyli Windows 8.1, jest możliwość skorzystania z niemal każdego miejsca w systemie z dysku SkyDrive. To chmura Microsoftu, która pozwala na przechowywanie i synchornizację nie tylko plików, ale też ustawień użytkownika. Niestety, mimo tego ścisłego połączenia chmury z systemem nie dziala to w stu procentach prawidłowo i występują problemy z poprawną synchronizacją.

Użytkownicy Windows 8.1 problemów z dyskiem SkyDrive doświadczają już przynajmniej od dwóch lub nawet trzech miesięcy. Od tego czasu na forach pomocy Microsoftu pojawiła się informacja mówiąca o tym problemie, ale jak dotąd firma z Redmond nie wypuściła oficjalnej poprawki. Co więcej, z for znikał ostatnio krążący i przekazywany między użytkownikami sposób na obejście błędu.

Twórcy systemu zamiast patcha przygotowali jednak własne FAQ do rozwiązywania tego problemu. Co ciekawe, Microsoft odradza wcześniej polecany sposób naprawienia błędu polegający na usunięciu głównego folderu SkyDrive z plikami i prostym zrestartowaniu aplikacji, co przy systemie Windows 8.1 już nie pomaga. Co więcej, przedstawiciele Microsoftu zapewniają, że problem dotyczy bardzo tak małej grupy użytkowników, że firma z Redmond będzie się z poszkodowanymi kontaktować samodzielnie.


Zobacz również