Wirtualne miasta z ambasadorami

Wirtualna Polska uruchomiła sieć lokalnych internetowych serwisów miejskich.

Wirtualna Polska uruchomiła sieć lokalnych internetowych serwisów miejskich, zgrupowanych pod wspólną nazwą: Wirtualne Miasta (wm.wp.pl). Celem tej nowej inicjatywy jest integrowanie społeczności lokalnych oraz dostarczenie kompleksowej informacji wszystkim podróżującym po Polsce.

Na początek na stronach nowych serwisów znalazło się 17 miast: Bydgoszcz, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Katowice, Kazimierz Dolny, Kraków, Poznań, Puławy, Rzeszów, Sopot, Szczecin, Tarnowskie Góry, Toruń i Warszawa. Twórcy serwisu przewidują szybkie poszerzanie tej listy, a także rozbudowę informacji o poszczególnych miejscowościach.

Aby zapewnić aktualne i pełne informacje, Wirtualna Polska stworzyła sieć ambasadorów - osób, których zadaniem jest zbieranie danych o poszczególnych miastach. Są to mieszkańcy konkretnych miejscowości, dużo wiedzący o miejscu, w którym żyją. Zazwyczaj są to również internauci od dawna związani z portalem. Ambasadorzy WP tworzą lokalne bazy danych i umieszczają informacje na stronach WWW (gdzie warto pójść, by coś zjeść, gdzie najlepiej przenocować, gdzie znaleźć odpowiednią dla siebie rozrywkę). Jednocześnie każda z osób odwiedzających serwis ma możliwość dodania swojej opinii, rekomendacji czy uzupełnienia istniejącego opisu. Stworzona w ten sposób baza jest godnym zaufania źródłem informacji.

W serwisie Wirtualne Miasta będzie można znaleźć wszystkie przydatne informacje lokalne: adresy urzędów, aptek, kin, hoteli, restauracji - wzbogacone o komentarze i opinie użytkowników. Dostępne będą również aktualności z życia miasta, informacje o ciekawych imprezach, repertuary kin, teatrów, a nawet menu poszczególnych pubów i restauracji.

Wirtualna Polska uważa, że nowy serwis stanie się doskonałą formą promocji przedsiębiorstw działających na skalę lokalną i regionalną. Serwis ten ma się rozwijać z wpływów z reklam.


Zobacz również