Własne mody do Max Payne'a 2

Firmy Rockstar i Remedy opublikowały edytor, umożliwiający tworzenie własnych modów do drugiej odsłony gry Max Payne.

W niespełna dziesięć dni po oficjalnej premierze gry Max Payne 2, wydawca udostępnił na oficjalnej stronie gry zestaw narzędzi, który pozwala na edycję i tworzenie własnych modów do gry. Edytor umożliwia tworzenie nowych lokacji, rodzajów broni i postaci. Korzystając z edytora można również "kreować" nowe umiejętności dla głównego bohatera i oczywiście całe poziomy.

Max Payne 2 ma bardzo przyjazny interfejs, umożliwiający rozgrywkę w stworzone przez fanów gry mody. Wystarczy wgrać pobrany lub stworzony mod do katalogu, w którym znajduje się gra i w menu "Choose Customized Game" wybrać stosowny mod. Niestety, najnowsza odsłona przygód słynnego detektywa nie obsługuje modów stworzonych przy użyciu edytora z pierwszej części gry. Plik zawierający edytor "waży" nieco ponad 20 MB i możecie go pobrać z naszego serwera FTP.

Plik do pobrania:

http://www.gamestar.pl/ftp/program.asp?id=1643&sys=gry


Zobacz również