World of Warcraft bije rekordy popularności!

Najnowsza produkcja Blizzarda, ustanowiła rekord wśród gier MMORPG, w liczbie jednocześnie zalogowanych na serwerach użytkowników - w okresie świątecznym w rozgrywkach uczestniczyło bowiem jednocześnie aż 200 000 graczy!

Firma Blizzard Entertainment ogłosiła, że od dnia premiery gry 23 listopad 2004 roku, sprzedano już ponad 600 000 kopii gry na terenie USA, Australii i Nowej Zelandii. Ponadto, w okresie świątecznym, w rozgrywkach w WoW brało jednocześnie udział do 200 tys. graczy, sprawiając, że najnowsza produkcja Blizzarda stała się najszybciej rozwijającą się grą MMORPG w historii tego gatunku.

"Poziom zainteresowania grą World of Warcraft jest po prostu zdumiewający" - powiedział Mike Morhaime, prezes Blizzard Entertainment. "Jesteśmy niezwykle dumni z tak oszałamiającego popytu na naszą grę i mamy nadzieję, że w miarę, jak będziemy ją udoskonalać zainteresowanie wciąż będzie rosło".

Podczas okresu świątecznego zainteresowanie grą było tak wielkie, że wyprzedano niemal wszystkie jej egzemplarze dostarczone do sklepów. Mimo zwiększenia liczby serwerów, Blizzard wciąż obawia się ich przeciążenia. Dlatego też, do sklepów nie trafią dodatkowe egzemplarze gry, dopóki Blizzard nie uruchomi i nie przetestuje kolejnych kilkunastu serwerów.

Firma nie zapomina też o zarejestrowanych już użytkownikach zapewniając regularne aktualizacje, które wprowadzają nowe opcje do rozgrywki. Od chwili premiery WoW, Blizzard wprowadził już szereg modyfikacji, a w najbliższym czasie planuje kolejne. Już wkrótce gra zostanie wzbogacona o specjalne pola bitewne (Player-versus-Player (PvP) Battlegrounds), na których przedstawiciele Hordy i Przymierza będą mogli toczyć między sobą zaciekłe boje walcząc o nagrody, które będą przyznawane w ramach nowego systemu nagradzania PvP (PvP Reward System).

Więcej informacji


Zobacz również