Yahoo zamyka serwis Mash

Władze spółki Yahoo zdecydowały się ostatecznie zamknąć serwis społecznościowy Mash. Jak utrzymują przedstawiciele firmy, decyzja ta została podjęta już jakiś czas temu i jest w pełni przemyślana.

Mash to serwis społecznościowy założony przez Yahoo we wrześniu 2007 roku. Jego uruchomieniu nie towarzyszyły żadne bardziej zdecydowane kroki ze strony amerykańskiej firmy. Był to jeden z licznych powodów jego bardzo słabej popularności wśród użytkowników Internetu.

Przypomnijmy, że jest to kolejna nieudana inicjatywa wejścia na rynek serwisów społecznościowych ze strony Yahoo. Nawet przejęcie takich witryn jak Flickr oraz Delicious niewiele firmie dały. Sewris Flickr nadal nie przynosi dochodów, a przy Delicious popełniono wiele błędów przy okazji zmiany designu.

Yahoo przegrywa więc na tym polu wojnę ze swoimi największymi konkurentami. Zamknięcie Masha może tą sytuację jeszcze pogorszyć.


Zobacz również