Zegarki SPOT opóźnione

Zegarki z technologią SPOT, które już rok temu Bill Gates pokazał podczas otwarcia targów Comdex, nie trafią do sprzedaży wcześniej niż na początku 2004 roku.

Aktualnie Microsoft wraz z firmami Fossil oraz Suunto Oy (fiński producent) rozpoczęli szeroko zakrojoną akcję testowania nowych urządzeń. W związku z tym, finalne produkty, które trafią na półki sklepowe pojawią się dopiero w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Zegarki SPOT wyposażone są w odbiornik radiowy odbierający dane z serwisu MSN Direct. Dane przesyłane są za pośrednictwem fal radiowych FM. Użytkownicy zegarków mają dostęp do takich informacji jak: aktualności, kursy giełdowe, pogoda, ostrzeżenia o korkach w ruchu miejskim oraz przewodniki po lokalach gastronomicznych.

Dodatkowo właściciele zegarków SPOT mają mieć możliwość otrzymywania wiadomości przesyłanych za pośrednictwem komunikatora MSN Messenger oraz korzystania z terminarza. Dane prezentowane mają być głównie w formie tekstowej, jedyne ikony spotkamy w serwisie pogodowym.

Na początku serwisy SPOT będą dostępne dla mieszkańców USA i Kanady (łącznie w ponad 100 miastach). Microsoft myśli także o wprowadzeniu tej usługi w Europie i Azji. Cena abonamentu wynosić ma 9,95 USD miesięcznie, bądź 59 USD rocznie.


Zobacz również