adidas i EA wspólnie promują UEFA EURO 2008

Kilka dni temu w polskich centrach handlowych rozpoczęła się ciekawa akcja promocyjna firm adidas oraz Electronic Arts. Przedsięwzięcie ma na celu jak najlepsze wypromowanie gry UEFA EURO 2008. W końcu do pierwszego gwizdka pozostało już naprawdę niewiele czasu...

Electronic Arts i adidas ruszyły z nową akcją promocyjną. Od 10 maja, w siedmiu centrach handlowych na terenie całego kraju, można znaleźć specjalne strefy z grami UEFA EURO 2008 i konsolami PLAYSTATION 3.

Na graczy oraz osoby odwiedzające dane centrum handlowe będą czekały ubrane w stroje firmy adidas hostessy, zapraszające do zabawy oraz rozdające specjalne ulotki. Na ich podstawie będzie można wygrać szalik kibica i kupon rabatowy na zakup oficjalnej gry UEFA EURO 2008 do zrealizowania w sieci sklepów Empik. Pierwsza osoba, która pojawi się wraz z ulotką o pełnej godzinie w sklepie adidas będzie mogła sprawdzić czy wygrała powyższy zestaw. Dodatkowo każdy, kto dokona zakupu produktu z linii adidas football za kwotę minimum 150 złotych, otrzyma mini piłkę Euro 2008 oraz możliwość udziału w drugim etapie konkursu, w którym nagrodami są torby, sprzęt sportowy firmy adidas oraz gry UEFA EURO 2008 od Electronic Arts. Informacje na temat promocji znajdują się na ulotce.

Oprócz tego, uczestnicy zabawy będą mieli szanse na pobranie wersji demonstracyjnej UEFA EURO 2008 na telefony komórkowe. O szczegółach wszystkich chętnych poinformuje zespół promocyjny wyposażony w komórki z wersjami demo gier.

Harmonogram akcji w centrach handlowych:

10 - 21 maja - Galeria Mokotów, Warszawa

10 - 21 maja - Galeria Plaza, Poznań

26 maja - 1 czerwca - Centrum Handlowe Silesia, Katowice

31 maja - 15 czerwca - Centrum Handlowe Magnolia, Wrocław

7 - 20 czerwca - Galeria Krakowska, Kraków

17 - 22 czerwca - Manufaktura, Łódź

27 - 29 czerwca - Arkadia, Warszawa


Zobacz również