e-commerceSTANDARD 2013 - „O krok przed konkurencją”

Konferencja e-commerceSTANDARD 2013 to idealna okazja do zdobycia najświeższej wiedzy dotyczącej marketingu w sieci. To miejsce wymiany doświadczeń i poglądów, okazja do zapoznania się z najciekawszymi case studies podczas licznych wystąpień i paneli dyskusyjnych.

Tegoroczna konferencja e-commerceSTANDARD to już ósma edycja flagowego eventu internetSTANDARD, znanej i cenionej marki na rynku konferencji związanych z marketingiem. Hasło konferencji brzmi „O krok przed konkurencją”. Wieloletnie doświadczenie internetSTANDARD gwarantuje jego pełną realizację. Spotkanie odbędzie się w Warszawie w dniach 19 i 20 września bieżącego roku.

Od poprzedniej konferencji e-commerceSTANDARD minął jedynie rok, jednak w tym czasie rynek zdążył zmienić się w sposób zasadniczy. Mając ten fakt na uwadze, zespół internetSTANDARD postanowił przygotować dla uczestników tego wydarzenia bloki programowe odpowiadające na najbardziej kluczowe aspekty wiedzy niezbędnej do właściwego rozeznania trendów rysujących się na horyzoncie. Wśród nich:

  • BRANDING / JAKOŚĆ,
  • RYNEK / PRAKTYKA,
  • OPTYMALIZACJA / KONKURENCJA,
  • BIGDATA / TRENDY
  • STRATEGIA HONDLOWA / UTRZYMANIE KLIENTA
Celem corocznej konferencji e-commerceSTANDARD jest umożliwienie spotkania i wymiany doświadczeń, nawiązania współpracy najbardziej doświadczonym praktykom branży, marketerom i biznesowi. Chcemy umożliwić im zapoznanie się z najnowszymi case studies czy technikami optymalizacji działań, udostępnić wiedzę na temat technologii wspierających i usprawniających łańcuch sprzedażowy, a także pomóc budować długoterminowe relacje z klientami końcowymi.

Tegoroczna konferencja e-commerceSTANDARD 2013 to doskonała okazja, by usłyszeć odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania:

  • Jak przekonać dysponentów budżetów, dyrektorów i prezesów firm, do inwestycji w social media i e-commerce? Jak przełożyć branżowy żargon na język zrozumiały dla osób nie stykających się na co dzień ze światem internetu?
  • Jak skutecznie wejść na rynek e-commerce w dzisiejszych czasach? Jak w bezkresnym morzu możliwości, idei, pomysłów wyłowić te najciekawsze? Jak dobrać narzędzia wspierające e-commerce spośród bezliku rozwiązań typu analityka, scoring, opinie, komentarze, mailingi itd.?
  • Jakie są wpływy jednych modeli sprzedaży na inne, i czy czasem jedne nie kanibalizują drugich?
  • Wedle powszechnie przyjmowanej opinii, im bardziej przedsiębiorstwo zależy od internetu, tym mniej dotyczy go kryzys. Internet potrafi sprzedać wielokrotnie, jednak najważniejsza jest ta pierwsza sprzedaż. Czy taki pogląd podlega weryfikacji?
  • W jakim kierunku podążą płatności za towary nabywane online? W Polsce wciąż najczęściej wybieraną formą płatności jest ta przy odbiorze. Jak w tym kontekście sytuację zmienią płatności mobilne? Czy mamy do czynienia z brutalną walką cenową wśród firm logistycznych?

Podczas konferencji zaprezentujemy wyniki rozbudowanej ankiety dotyczącej aktualnej sytuacji polskiego e-commerce. To już piąty rok z rzędu, kiedy dr inż. Grzegorz Szymański z Politechniki Łódzkiej zaprezentuje dla uczestników e-commerceSTANDARD wyniki szczegółowych badań w tym zakresie. Wsparcia w analizie danych udzieli Magdalena Borowik,  ekspert telekomunikacyjny z jedenastoletnim doświadczeniem w branży, niegdyś IDC Polska, obecnie IDG Research Services.

Na e-commerceSTANDARD 2013 nie zabraknie oczywiście popularnej sesji krótkich wystąpień spod znaku „5 minutes ideas”, dostępnej dla sponsorów i partnerów konferencji. Każdorazowo wystąpienia są z uwagą śledzone przez zgromadzonych uczestników, a sama idea doskonale oddaje charakter dzisiejszej komunikacji – liczy się treść i przekaz, bez zbędnego lania wody. Zegar tyka! Zespół internetSTANDARD zaprasza do zapoznania się ze wszystkimi potencjalnymi możliwościami, które zebraliśmy w formie kilku slajdowej prezentacji. Szczegóły oferty.

Zapraszamy do odwiedzenia dedykowanej strony konferencji ecommerceSTANDARD 2013. Przypominamy, że rejestracja do dnia 15 sierpnia br. zapewnia bardzo duży rabat! Zachęcamy do skorzystania ze zniżki grupowej – w tym celu możesz skontaktować się bezpośrednio z zespołem internetSTANDARD. Pragniesz przeszkolić własny zespół? Zapewniamy atrakcyjne warunki! Możesz również potraktować konferencję jako incentive bądź zaprosić partnerów handlowych i kadrę zarządzającą. Możliwości jest bez liku! Zapraszamy na e-commerceSTANDARD 2013, do zobaczenia w Warszawie 19 i 20 września!


Zobacz również