iPhone SE bardziej niż iPhone 6s przypadł do gustu użytkownikom Androida

iPhone SE to smartfon cieszący się powodzeniem wśród osób szukających wydajnego i poręcznego urządzenia bez problemu mogącego zmieścić się w kieszeni. Dotyczy to również użytkowników Androida.

Najnowszy raport Slice Intelligence przedstawia interesujące statystyki na temat sprzedaży online 4-calowego smartfona iPhone SE w ciągu pierwszego weekendu. Wynika z nich, że:

- 35,4% osób, które zdecydowało się na zakup iPhone'a SE to aktualni klienci Apple

- 48,7% zamawiających nie kupiło smartfona przez ostatnie 24 miesiące

- 15,9% zamawiających zdecydowało się porzucić poprzednią platformę na rzecz iOS (zdecydowana większość z nich korzystała wcześniej z Androida)

Zobacz również:

Na uwagę zasługuje ostatni punkt. W przypadku iPhone'a 6s odsetek takich osób wyniósł bowiem tylko 10,3%, co oznacza, że użytkownikom Androida mniejszy iPhone znacznie bardziej przypadł do gustu.

iPhone SE - jak się sprzedaje?

Raport Slice Intelligence przedstawia również i takie statystyki.

"Liczba kupionych smartfonów iPhone SE w pierwszy weekend była o 94% mniejsza niż premierowa sprzedaż iPhone'a 6s, którego sprzedaż z kolei była o 46% niższa od premierowej sprzedaży iPhone'a 6" - czytamy w raporcie.

Oznacza to więc, że w odróżnieniu od iPhone'a 6 iPhone SE nie jest urządzeniem "dla każdego", ale dla tych konsumentów, którzy szukają smartfona z niewielkim ekranem.


Zobacz również