recentCRM

Wiele firm przeżywa obecnie trudne chwile. Na różne sposoby próbują zwiększyć produktywność i zmniejszyć koszty działania. Jednym z kluczowych zagadnień jest utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami. Te i inne przyczyny sprawiły, że coraz większą popularność zdobywają programy służące do zarządzania kontaktami z klientem, czyli tzw. CRM.

Wiele firm przeżywa obecnie trudne chwile. Na różne sposoby próbują zwiększyć produktywność i zmniejszyć koszty działania. Jednym z kluczowych zagadnień jest utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami. Te i inne przyczyny sprawiły, że coraz większą popularność zdobywają programy służące do zarządzania kontaktami z klientem, czyli tzw. CRM.

Program recentCRM wyróżnia się spośród wielu innych systemów tego typu kilkoma ważnymi cechami. Po pierwsze, jest to produkt polski - można spodziewać się wykorzystania w programie doświadczeń producenta i znajomości specyfiki polskiego rynku. System przeznaczony jest głównie do małych i średnich firm, może być zainstalowany jako pojedyncze stanowisko pracy lub instalacja sieciowa. Do instalacji programu dołączony jest silnik bazodanowy Microsoft SQL Server Desktop Edition, ale można także połączyć recentCRM z "dużym" SQL Server 7.0/2000. System ten umożliwia m.in. zarządzanie bazą kontaktów z przedstawicielami firm, zarządzanie procesem sprzedaży, ma narzędzia do wyszukiwania, raportowania i analizy danych. Program potrafi także pobierać informacje z zewnętrznych baz danych.

Aplikacja jest naprawdę prosta w obsłudze, ma rozbudowane opcje wyszukiwania i filtrowania informacji, a także wiele gotowych, szczegółowych raportów. Z pewnością warto zapoznać się z tym programem - o jego klasie może świadczyć fakt, iż otrzymał nagrodę Grand Prix na targach KomputerEXPO'02.

Producent Connect Distribution

Informacje www.connect.waw.pl

Cena 129 USD (1 stanowisko), 599 USD (5 stanowisk)


Zobacz również