Największe na świecie
medium o technologiach

Najważniejsze liczby

Najważniejsze informacje

Profil czytelnika PCWorld.pl

70% mężczyzn

65% w wieku 18-34

Pasjonaci nowych technologii, ludzie używający PC i mobile do pracy i rozrywki, osoby dużych miast, właściciele i pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw.

Co nas wyróżnia?

Najlepszy technologiczny przewodnik zakupowy w Polsce (hardware)

Nasza tematyka

PCWorld.pl w skrócie

Publikujemy rzetelne testy, rankingi i poradniki.
Omawiamy najważniejsze wydarzenia ze świata technologii.
Korzystamy z wiedzy najlepszych ekspertów na świecie, ale piszemy o polskim rynku.

Zmieniamy się dla Was!

W grudniu 2016 zrobiliśmy relaunch serwisu.
Nowy wygląd to lepsza ekspozycja zdjęć i czytelność artykułów.
Publikujemy więcej materiałów o polskim rynku, komentarzy i relacji.

Content marketing z PCWorld.pl

Nasza rola

Zajmujemy się produkcją i dystrybucją contentu, angażowaniem społeczności, tworzymy niestandardowe formy reklamowe.

Cele content marketingu

  • zwiększenie świadomości marki
  • edukacja, budowa wizerunku
  • kształtowanie decyzji zakupowych
  • zdobycie zaufania klientów

Mamy indywidualne podejście do klientów i ich produktów

Zaproponujemy rozwiązanie przygotowane z myślą o Tobie.
Zaplanujemy treści, zagwarantujemy dotarcie do użytkowników.

Co możemy razem zrobić?

  • Twój produkt w centrum ludzkiej historii
  • Poradniki "how to" z lokowaniem produktu
  • Wypowiedź eksperta w raporcie
  • Encyklopedia pod patronatem marki
  • Video Q&A z ekspertem
  • Branding centrum tematycznego
  • Temat tygodnia i miesiąca (cykle artykułów)
  • Content hub, twój własny magazyn

Reklama display

IDG Creative Lab

W ramach grupy współpracujemy z IDG Creative Lab,
jedną z najbardziej innowacyjnych firm zajmujących się marketingiem online.
Tworzymy interaktywne i niestandardowe kreacje: quizy, wideo, nietypowe rozmiary.

Indywidualne podejście

Możemy zamieścić twój screening na konkretnej podstronie serwisu (np. ranking laptopów, centrum tematyczne o grach) albo sami go przygotować po wspólnej burzy mózgów.

Wolisz coś tradycyjnego?

Możemy też wyświetlić wszystkie formaty zgodne ze standardami IAB. Zapraszamy do kontaktu, aby ustalić ceny.
Pobierz: Specyfikacja techniczna reklam online

Zaufali nam

Wybrane kampanie PCWorld.pl

40 lat rozwoju

Klient:
Acer
Narzędzia:
Content Hub
Cel:
Kampania wizerunkowa z okazji 40-lecia marki
Efekt:
Ponad 100 000 odsłon, ponad 500 zgłoszeń na konkurs

Najlepszy laptop do...

Klient:
Lenovo
Narzędzia:
Artykuły redakcyjne
Cel:
Kampania produktów
Efekt:
Ponad 15 000 odsłon każdego artykułu

Kozackie sprzęty: PCWorld feat. Sokół

Klient:
Różni
Narzędzia:
Wideo z influencerem
Efekt:
15 filmów, łącznie ponad 750 000 wyświetleń

Nasz zespół - Napisz do nas

Sebastian Watras

Director, Online & Events

Od 15 lat związany z marketingiem internetowym i e-commerce. Sebastian jest odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój biznesów grupy IDG - w szczególności witryn internetowych, e-commerce i konferencji.

Dominik Błaszczykiewicz

Director, Digital & Audience Targeting

W mediach technologicznych od ponad 10 lat. Zafascynowany nowoczesnymi rozwiązaniami marketingowymi (programmatic, marketing automation, narzędzia SaaS). Odpowiada m.in. za programy 3rd party revenue.

Włodzimierz Duszyk

Sales Director

Włodek odpowiada za tworzenie i realizowanie strategii sprzedażowej IDG Poland.

Elżbieta Kurtyka

Sales Manager

Ela odpowiada w wydawnictwie za miesięcznik PCWorld oraz reklamę online.

O grupie IDG

Należymy do IDG, największego na świecie wydawcy mediów technologicznych, obecnego w 97 krajach i istniejącego od ponad 50 lat.