To co wydarzy się po upadku Sowieckiego Imperium, jest rzeczą trudną do przewidzenia. Jedna z możliwych wizji posłużyła grupie SSI za scenariusz do gry strategicznej. Tak więc zapędy terytorialne Chin w 2005 roku powodują, że kraj ów wchodzi w posianie Syberii. Reszta świata, nie mogąc spokojnie na to patrzeć, postanawia siłą wpłynąć na poczynania chińskich wojskowych. Opowiadamy się po jednej ze stron konfliktu: Chińskiej bądź koalicji Amerykańsko-Rosyjskiej. PG jest turową grą strategiczną, zrealizowaną na sprawdzonym już motorze Living Battlefield, wykorzystanym m.in. w grze Pancer General 2. To co od razu rzuca się w oczy, to oprawa graficzna, która wygląda wręcz cudownie (16-to bitowa grafika). Po mapie przesuwamy odziały (każda strona posiada inne uzbrojenie), które możemy rozwijać w trakcie trwania kampanii, a dzięki systemowi Task Force, będziemy mogli projektować własne oddziały.