3DMark Port Royal - pierwszy benchmark stworzony z myślą o testowaniu wydajności kart graficznych z aktywowaną funkcją ray tracingu

Firma Futuremark wydała nowy typ testu dla NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) w ramach benchmarka 3DMark Port Royal - pierwsze na świecie narzędzie zaprojektowane specjalnie z myślą o testowaniu wydajności przy wykorzystaniu ray tracingu.

Wyniki 3DMark Port Royal z technologią NVIDIA DLSS

DLSS wykorzystuje możliwości rozwiązań z zakresu głębokiego uczenia w celu przyśpieszenia renderowania obrazów, pozostawiając je wyraźnymi, a ich krawędzie gładkimi. Gracze mogą cieszyć się jak najlepszymi wrażeniami z włączonym RTX – niesamowitymi obrazami oraz płynną rozgrywką dzięki DLSS. 3DMark Port Royal jest nowym narzędziem do testowania kart graficznych uwzględniającym odbicia i cienie generowane w czasie rzeczywistym. Nowy benchmark DLSS pokazuje wróżnice i przyrosty wydajności poszczególnych kart graficznych GeForce RTX z rodziny Turingów z włączonym ray tracinginem.

DLSS, dzięki technologii głębokiego uczenia, umożliwia wygładzanie krawędzi w sposób inteligentny, co powoduje, że gry prezentują się jeszcze lepiej. Gracze nie są narażeni na efekt rozmycia całej sceny, który często występuje w przypadku innych technik wygładzania krawędzi (np. TAA), a dodatkowo DLSS zapewnia również wymierny wzrost wydajności względem innych rozwiązań.

Sterowniki Game Ready dla 3DMark Port Royal

Również dzisiaj udostępnione zostały sterowniki Game Ready dla tego benchmarka. Można je pobrać ze strony: https://www.nvidia.pl/Download/driverResults.aspx/142278/pl

Sterowniki Game Ready udostępniane są najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry i zapewniają jak najlepsze wrażenia płynące z rozgrywki. Inżynierowie firmy NVIDIA nieustannie pracują nad optymalizacją sterowników, aby umożliwić graczom korzystającym z kart GeForce jak największą wydajność i jakość zabawy. Sterowniki posiadają również certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.