A coTy zrobisz, żeby zdobyć bilety na Euro 2012? - Sharp na YouTube

Pamiętacie akcję z połowy maja, w której można wygrać bilety na Euro 2012? Jeżeli nie, to Sharp nie pozwoli Wam o tym zapomnieć tak łatwo. Na YouTube właśnie pojawiły się zabawne wideoklipy, które w oryginalny sposób przypominają o niecodziennej promocji.

A ty co zrobisz, żeby dostać bilety na Euro 2012?

Japoński koncern w maju ogłosił promocję Przełącz emocje na stadion. Do 20 sierpnia Sharp zamierza rozdać 500 biletów na turniej Euro 2012.

A ty co zrobisz, żeby dostać bilety na Euro 2012?

A ty co zrobisz, żeby dostać bilety na Euro 2012?

Specjalne wideoklipy prezentują wyczyny 9 osób, które chcąc zdobyć bilety na turniej Euro 2012, dokonały rzeczy wyjątkowych. Klipy są utrzymane w tonacji humorystycznej. Nie jestem specjalistą, od reklamy, ale muszę przyznać, ze są one zrobione z polotem i z pomysłem.

Niedawno Sharp ufundował naszym czytelnikom bilety do Multikina. Teraz można wygrać coś znacznie bardziej cennego.

Źródło: Sharp