Acer F-22bid - 22-calowa nowość z logo Ferrari

Firma Acer wprowadziła na rynek japoński nowy 22-calowy monitor LCD z logo Ferrari - model o oznaczeniu F-22bid. Osoby, które zamierzają go kupić, powinny się śpieszyć, gdyż na rynek trafi zaledwie 500 sztuk.

Acer F-22bid wyposażony został w 22-calową ciekłokrystaliczną matrycę (o czasie odpowiedzi wynoszącym 2 milisekundy - metoda pomiaru grey-to-grey) oraz czarną błyszczącą obudowę na której widnieje logo znanej z produkcji sportowych samochodów włoskiej firmy Ferrari.

Acer F-22bid - 22-calowa nowość z logo Ferrari

Acer F-22bid

Urządzenie potrafi wyświetlić obraz w rozdzielczości WSXGA (1680 x 1050 pikseli), który jest widoczny pod kątem 170/160 stopni (poziomo/pionowo) i cechuje się kontrastem oraz jasnością na poziomie, odpowiednio, 20000:1 (optymalizowany przez funkcję Acer Adaptive Contrast Management - ACM) i 300 cd/m2. Nowość mierzy 511 x 416 x 203 mm, waży 4,8 kg oraz pozwala na podłączenie źródła sygnału za pomocą trzech różnych interfejsów - D-Sub, DVI-D i HDMI Ver1.1.

Fani marki Ferrari mogą nabyć nowy monitor za około 377 USD (cena przeliczona z jenów).