Adobe rezygnuje z oficjalnej prezentacji na targach Macworld

Adobe, jeden z największych dostawców oprogramowania na komputery Mac poinformował, że nie zamierza zaprezentować swojego stoiska na targach Macworld, które odbędą się w przyszłym miesiącu w San Francisco, w Kalifornii. Firma ma być jednak obecna na targach, tylko w znacznie mniejszym stopniu, niż miało to miejsce w latach ubiegłych.

W przeszłości Adobe wykorzystywało obecność na targach Macworld m.in. do spotkań ze swoimi klientami oraz ekspertami z dziedziny grafiki komputerowej. Na swoich stoiskach prezentowała ona swoje produkty jednocześnie zachęcając zwiedzających do ich wypróbowania. Targi były również dobrą okazją do wprowadzenia na rynek nowych produktów - tak było w 2007 roku, kiedy to Adobe przedstawiło pakiet do obróbki materiału wideo Premiere Pro dla komputerów Mac.

Bardzo możliwe, że i tym razem na targach Macworld doczekamy się premiery oprogramowania na komputery Mac. Może nią być Creative Suite 4, które światło dzienne ujrzało w październiku.

Jak zapewnia Adobe, społeczność skupiona wokół produktów i komputerów od Apple jest dla firmy bardzo ważna i nie zamierza ona rezygnować z jej wsparcia.

Paul Kent, wiceprezes organizacji zajmującej się organizacją targów zbagatelizował decyzję Adobe. Stwierdził on, że mimo nieobecności jednego z większych wystawców, jego klienci będą mile widziani wśród odwiedzających targi. Zostanie dla nich przygotowane szereg sesji tematycznych.