AltaVista rośnie w siłę

100 mln USD zainwestowanych w kampanię reklamową zmieni oblicze AltaVisty.

W ciągu 12-miesięcznej kampanii reklamowej firma inwestycyjna CMGI zamierza wydać ponad 100 mln USD na promocję AltaVisty i uczynienie z serwisu największego portalu na świecie. Wygląd witryny zostanie w znacznym stopniu zmodyfikowany - zostaną zmienione hasła reklamowe, a nawet logo (ośnieżona góra) wyszukiwarki. Z kolei dotychczasowy sklep online Shopping.com zostanie przemianowany na AltaVista Live. Jak powiedział szef AltaVisty Rod Schrock: "Zamierzamy stworzyć całkiem nową AltaVistę. Udostępnimy nowe, dynamiczne usługi. Uczynimy ją nie tylko legendarną, ale i czołową witryną świata". Akcja reklamowa obejmie spoty telewizyjne i radiowe oraz reklamę zewnętrzną w USA i kilku innych krajach. "Około 20 mln USD wydamy za granicą" - powiedział Schrock.

Więcej informacji: www.altavista.com