Apple zaatakowany przez Amazona za cenę iPada 2

Amazon zaatakował Apple'a. Stało się tak w najnowszym spocie reklamowym czytników Kindle. Sugeruje w nim to, że sprzęt konkurencji jest zbyt drogi.

W najnowszej reklamie firmy Amazon dotyczącej produktów Kindle oraz Kindle Fire mocno dostało się konkurencji.

W materiale wideo widzimy kobietę, która czyta e-booki z Kindle'a. Wtedy podchodzi do niej mężczyzna z tabletem do złudzenia przypominającym iPada 2, chcąc w ten sposób zrobić na niej wrażenie. Bohater reklamy tłumaczy, że tablet służy mu także do przeglądania stron oraz oglądania filmów. Wtedy kobieta wskazuje na tablet Kindle Fire tłumacząc, że 3 urządzenia Fire są tańsze od jednego tabletu innej firmy.

Zobacz również:

  • Recenzja: Recenzja Apple MacBook Air 15" (2023)
  • Amazon Prime Day: najlepsze oferty AGD. Roboty sprzątające, oczyszczacze powietrza, ekspresy do kawy i inne

Chociaż nie jest to powiedziane wprost, to reklama jest aluzją do iPada 2. Zresztą oceńcie to sami, oglądając poniższy filmik.


Nie przegap

Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów: