Aukcje w Wirtualnej Polsce
-
- Olaf Krynicki,
- 05.04.2001, godz. 15:35
Wirtualna Polska uruchomiła serwis aukcyjny. To kolejny, po Wirtualnym Sklepie i Pasażu, handlowy moduł portalu.
Wirtualna Polska uruchomiła serwis aukcyjny. To kolejny, po Wirtualnym Sklepie i Pasażu, handlowy moduł w portalu. Nowy serwis jest skierowany przede wszystkim do użytkowników indywidualnych. Jest w nim też miejsce dla klientów instytucjonalnych. Korzystanie z aukcji jest bezpłatne, a transakcje nie są obciążone prowizją.
Aby uczestniczyć w wystawianiu, licytowaniu i kupowaniu produktów, należy się zarejestrować. System ocen i opinii użytkowników ułatwia wybór rzetelnego partnera handlowego. Rozbudowana wyszukiwarka pozwala internautom na szybkie odnalezienie interesującego ich produktu.
Zobacz również:
Aukcje WP mają 3-poziomowy katalog produktów, który ma być poszerzany w miarę zwiększania się potrzeb użytkowników. Obecnie w serwisie znajduje się 12 głównych kategorii i 162 podkategorie produktów. W pierwszych dniach funkcjonowania serwisu na aukcjach wystawiono ponad 1000 artykułów. Wirtualna Polska liczy, że do maja 300 tys. internautów odwiedzi jej serwis.