Awaria InPost - klienci wciąż czekają na rozwiązanie

Klienci InPostu zostali zaskoczeni z powodu niedziałających paczkomatów. Firma stwierdziła, że awaria została usunięta, jednak nadal wiele osób nie może nadać ani odebrać paczki z powodu opóźnienia związanego z usuwaniem skutków awarii.

Awaria InPost - klienci wciąż czekają na rozwiązanie

Paczkomat InPost

Awaria InPostu zaczęła się w okolicach godz. 16 we wtorek. Występującym problemem był brak możliwości odebrania lub wysłania paczki.

Klienci InPostu szybko zaczęli komunikować swoją frustrację, a w odpowiedzi firma opublikowała następujący komunikat - "Mamy awarię i staramy się jak najszybciej przywrócić funkcjonowanie aplikacji i strony www. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość."

"Z uwagi na awarię w usługach T-mobile, nastąpiła przerwa w funkcjonowaniu części usług InPost" - tłumaczyła firma.

Wieczorem tego dnia zostaliśmy poinformowani, że awaria została opanowana. Niestety, w środę rano zanotowano kolejne głosy, że klienci nie mogą korzystać z paczkomatów.

Awaria InPost - klienci wciąż czekają na rozwiązanie

Klienci InPostu zgłaszają problemy z odbiorem paczek

Powodem przedłużających się problemów jest awaria w infrastrukturze T-Mobile, która spowodowała wstrzymanie działania strony internetowej oraz aplikacji mobilnej.

Do godziny 19.00 T-Mobile raportował, że awaria została usunięta, jednak w środę rano nadal notujemy opóźnienia związane z usuwaniem skutków awarii, dotyczy to zwłaszcza wysyłki kodów odbioru poprzez sms - tłumaczy rzecznik InPostu Wojciech Kądziołka.

"InPost zażądał od T-Mobile wyjaśnień związanych z awarią, która w nowoczesnej firmie hostingowej nie powinna mieć miejsca" - dodaje rzecznik. Kiedy problemy się skończą? Jak tłumaczy Kądziołka, wysyłka "spóźnionych" kodów trwa i w ciągu kilku godzin wszystko powinno wrócić do normy.