Awaria w Santander - aplikacja nie działa

Klienci banku Santander od rana zgłaszają problemy z działaniem aplikacji. To nie pierwszy taki przypadek w ostatnim czasie.

Bazując na danych z serwisu Downdetector można wywnioskować, że w sierpniu bank Santander zmagał się z aż 4 awariami, szeroko zgłaszanymi przez użytkowników. Pierwszy dzień sierpnia również nie jest szczęśliwy dla klientów Santandera. Od godziny 9 napływają zgłoszenia dotyczące problemów uniemożliwiających korzystanie z aplikacji banku na urządzenia mobilne.

Awaria w Santander - aplikacja nie działa

Komentarze w mediach społecznościowych wskazują, że bank zdaje sobie sprawę z zaistniałego problemu i pracuje nad jego rozwiązaniem. Aktualnie opiekunowie fanpage Santandera określają awarię "mianem chwilowych spowolnień w działaniu aplikacji".

Zobacz również:

  • Awaria w Banku Pekao – problemy z logowaniem i płatnościami
  • FinTech - co to takiego i dlaczego warto to wiedzieć?
Awaria w Santander - aplikacja nie działa

Będziemy śledzić sytuację i informować o dalszych krokach banku.

Zobacz również: Awaria routera Orange - problem w całej Polsce!