Bank Millennium - poważna awaria systemu bankowego, nie działa strona, aplikacja i płatności online [Aktualizacja]

Z poważnymi problemami borykają się obecnie klienci Banku Millenium, którzy w skutek poważnej awarii nie mogą zalogować się do konta bankowego, korzystać z aplikacji czy dokonywać przelewów.

Wczoraj wieczorem pojawiły się pierwsze problemy w Banku Millennium. Klienci zaczęli zgłaszać problemy z logowaniem do swoich kont. Nie trzeba było długo czekać, aby sytuacja uległa pogorszeniu. Ostatecznie przestał działać cały system bankowy Millennium. Awaria dotknęła m.in. strony internetowej, aplikacji, jak również płatności online.

Niestety, jak wczoraj, późnym wieczorem, przyznali na Twiterze przedstawiciele banku, nie wiadomo co jest przyczyną awarii i jak długo może ona potrwać. Zapewniono jednak wszystkich klientów banku, że trwają intensywne prace nad przywróceniem systemu do pełnej funkcjonalności.

Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu. - Bank Millennium

Z danych serwisu downdetector wynika, że problem wciąż istnieje i od rana setki klientów banku zgłaszają kolejne problemy. Niektórzy klienci podają, że nie działa również infolinia.

Wciąż czekamy na kolejny oficjalny komunikat przedstawicieli Banku Millennium i, miejmy nadzieję, jak najszybszą poprawę sytuacji. Gdy tylko się czegoś dowiemy, damy wam znać.

Zobacz również: mBank jednak nie na sprzedaż, Pekao musi obejść się smakiem.

Aktualizacja:

Wydaje się, że klienci Banku Millenium najgorsze mają już za sobą. Jak czytam w oficjalnym komunikacie "pełna funkcjonalność systemu została przywrócona". Oznacza to, że wszyscy mogą już swobodnie korzystać ze swoich kont. Co ciekawe, zdaniem przedstawicieli banku awaria dotknęła tylko "garstki" użytkowników, a większość klientów mogła swobodnie korzystać ze wszystkich usług.