Battlefield 3 - nie będzie narzędzi do tworzenia modów

Przykra wiadomość dla wszystkich graczy czekających na premierę Battlefield 3 - DICE nie planuje obecnie tworzenia specjalnych narzędzi przeznaczonych do tworzenia modów.

W wywiadzie udzielonym niemieckiemu serwisowi GameStar Patrick Söderlund, przedstawiciel studia deweloperskiego DICE, przyznał że obecnie nie ma planów stworzenia specjalnych narzędzi umożliwiających tworzenie modów do Battlefield 3.

Powód? Silnik Frostbite 2 jest na tyle skomplikowany, że graczom (nawet tym posiadającym rozbudowaną wiedzę z zakresu programowania) byłoby niezwykle ciężko stworzyć coś dopracowanego.

Miejmy nadzieję, że brak wiary w fanów jaką przejawia Söderlund, dodatkowo zmotywuje społeczność fanów. Wszak GTA IV także pozbawione jest oficjalnych narzędzi do tworzenia modów, a nieoficjalnych udoskonaleń ukazało się całkiem sporo - czas pokaże.

Przypomnijmy, że Battlefield 3 swoją premierę będzie miał już 25 października. Zapraszamy do obejrzenia galerii screenów z Battlefield 3.

Zobaczcie cały wywiad z Patrickiem Söderlundem (tylko wstęp jest po niemiecku, reszta po angielsku):