Bezpieczne drukowanie, czyli jakie?

Jednym z najważniejszych wyzwań każdego nowoczesnego biura jest eliminowanie procesów i zadań, które przyczyniają się do marnotrawienia zasobów i czasu. Takim procesem jest bez wątpienia drukowanie. Zamierzeniem każdej organizacji jest robić to szybko, jakościowo i bezpiecznie dla urządzeń.

A co zrobić jeśli nasza drukarka odmawia posłuszeństwa, bo akurat skończył się toner. Jego wymiana nie stanowi problemu, jeżeli oczywiście wcześniej zaopatrzyliśmy się w zapasowy produkt. Gorzej, jeśli jakość wydruków nie spełnia naszych oczekiwań, otrzymujemy słaby wydruk i zabrudzoną kartkę, a próbując szybko zaradzić problemowi, tracimy czas i nerwy. Aby uniknąć niepotrzebnych problemów z drukowaniem, warto korzystać ze sprawdzonych dostawców. W samej czołówce znajduje się działająca na rynku od ponad 31 lat, notowana na Giełdzie NewConnect, polska firma Black Point S.A. spod Wrocławia. To profesjonalna spółka w obszarze technologii druku i producent alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

Po pierwsze niezawodność i jakość

Tonery marki Black Point dają użytkownikowi gwarancję utrzymania bardzo dobrych parametrów jakościowych wydruku oraz niezawodności kartridża. Wysoka jakość produktów to jeden z fundamentów funkcjonowania spółki Black Point. Firma posiada własne laboratorium, w którym testuje produkty i surowce zgodnie z normami ISO oraz za pomocą wypracowanego przez 30 lat systemu kontroli jakości produktów. Pierwszy system ISO 9001 wdrożono tutaj z sukcesem już w 2002 r., tak więc śmiało można pokusić się o stwierdzenie, że jakość oraz testowanie produktów jest wpisane w „genotyp” Black Point.

Po drugie gwarancja i serwis

Pakiet gwarancji Black Point to kolejny aspekt, z którego wrocławski producent może być dumny. Firma pragnie mieć absolutną pewność, że zrobiła wszystko w kierunku satysfakcji klienta, dlatego też na kartridże udziela dożywotniej gwarancji. Innymi słowy, jeśli po zakupie kartridża będzie używany dopiero kilka tygodni, miesięcy czy lat później, Black Point gwarantuje niezmienioną jakość aż do ostatniego wydruku. Jeśli użytkownik nie będzie zadowolony z zakupionego kartridża, może skorzystać z serwisu „door to door” i w ciągu 24 godzin otrzymać nowy produkt.

Z doświadczeń wrocławskiego producenta płynie też wniosek, że klientom często towarzyszy obawa, czy stosowanie zamiennych tonerów nie wpłynie na stan ich drukarek. Również w tym przypadku Black Point na pierwszym miejscu stawia troskę o dobro klienta. Otóż, jeżeli w trakcie użytkowania tonera Black Point, drukarka zostanie uszkodzona, firma bierze całkowitą odpowiedzialność za jej serwis, a na czas naprawy może dostarczyć urządzenie zastępcze. Klient może czuć się więc w pełni bezpieczny. Dodatkowo Black Point oferuje ekstra pół roku gwarancji na drukarkę laserową, ponad czas gwarantowany przez producenta.

Dzięki kompleksowym działaniom w trosce o dobro swoich klientów wrocławska spółka otrzymała za 2018 rok godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”. To już trzeci raz, kiedy to Black Point ma okazję odbierać tą prestiżową nagrodę. Jej przyznanie poprzedzone jest kompleksowym audytem, który ma odpowiedzieć na pytanie – czy firma spełnia obiecane klientom obietnice. Audytorzy sprawdzają też m.in. czy oferowane korzyści są ważne dla użytkowników produktów. Pozytywny wynik audytu to zielone światło dla kupujących produkty Black Pointa, którzy mogą być pewni bezpieczeństwa swojego drukowania.

Po trzecie oszczędność

Nie tylko jakość i bezpieczeństwo są czynnikami, który może przesądzać o zakupie tonerów Black Point. Dla klientów jeden z głównych argumentów to większa ilość wydruków oraz korzystna cena. Można się tutaj posiłkować konkretnymi liczbami. Większość produktów marki Black Point charakteryzuje się zwiększoną nawet dwukrotnie wydajnością, w porównaniu do kartridży producentów drukarek.

Więcej informacji na temat oferty Black Point S.A. można znaleźć na firmowej stronie (www.blackpoint.pl). Dostępna jest również infolinia konsumencka pod numerem telefonu 800 166 054. Zapraszamy!