Bitrix24 - CRM dopasowany do współczesnych potrzeb

Bitrix24 to innowacyjne, oryginalne rozwiązanie łączące w sobie cechy systemu CRM, platformy społecznościowej oraz centrum komunikacji VOiP. Zapewnia nie tylko doskonałą kontrolę firmy, ale również sprawną komunikację wewnętrzną z klientami i kontrahentami. Przyglądamy się nowościom, jakie wprowadzone zostały w najnowszej wersji oprogramowania.

Foto: Bitrix

Czym jest Bitrix24?

Bitrix24 to interesujące rozwiązanie dla firm, w których odbywa się praca zarówno zdalna, jak i stacjonarna. Mamy tu wszystkie elementy niezbędne w systemach CRM, czyli planowanie i zarządzanie zadaniami, statystyki, kontrolowanie aktywności poszczególnych osób w zespole, a także automatyzację wielu procesów, w tym sprzedażowych. Dużą zaletą jest synchronizacja komunikacji - dotyczy to zarówno poczty e-mail i kalendarza Google, jak i rozmów telefonicznych. Bitrix24 jest bowiem systemem z własnym telefonicznym VOiP. Można go wykorzystać także do telemarketingu, np. nadawania masowych wiadomości SMS.

Bitrix24 - CRM dopasowany do współczesnych potrzeb

Foto: Bitrix24

Ponadto w sprawnym działaniu pomagają liczne narzędzia związane z klientami oraz ich obsługą. Pozwalają na śledzenie całej ścieżki sprzedaży - od pozyskania klienta poprzez jego decyzje zakupowe, kończąc na raportach i statystykach dotyczącymi sprzedaży - a także opracowanie odpowiednich strategii marketingowych wraz z uwzględnieniem ich kosztów. Kolejną zaletą jest to, że z Bitrix24 można korzystać zarówno przez aplikację desktopową, jak i na smartfonach. Dlatego pracownicy w terenie i zdalni mogą korzystać z niej jak chcą i kiedy chcą, a współpracownicy i zarząd ma pełny wgląd w ich aktywności.

Wszystkie te funkcje sprawiają, że praca staje się znacznie wygodniejsza, a co za tym idzie - mocno wzrasta wydajność.

Nowości w Bitrix24

Bitrix24 dynamicznie się rozwija, dostosowując do potrzeb swoich użytkowników. Warto poznać nowości, które wprowadzone zostały w najnowszej aktualizacji:

Bitrix24 - CRM dopasowany do współczesnych potrzeb

Foto: Bitrix24

  • zarządzanie stanami magazynowymi - kompleksowy zestaw narzędzi przeznaczonych do zarządzania zapasami na stanie oraz monitorowania magazynu w czasie rzeczywistym. Pozwala to na sprawdzenie dostępności towarów, uzupełnianie braków w zapasach oraz szybkie przetwarzanie zamówień, co przekłada się na budowanie solidnego wizerunku marki;
  • scrum - framework umożliwiający efektywne zarządzanie projektami. W Bitrix24 został on dodatkowo zintegrowany z narzędziami CRM, co jeszcze bardziej zwiększa jego użyteczność i kompleksowość;
  • inteligentne spotkania online - ta funkcja umożliwia stworzenie podczas spotkania online pliku tekstowego i edytowanie go w czasie rzeczywistym przez wszystkich użytkowników. Na zakończenie spotkania jest on do nich rozsyłany. To doskonały sposób, aby zgromadzić w przejrzysty sposób wszelkie wnioski, raporty i postanowienia, które pojawiły się w trakcie spotkania;
  • WhatsApp - ten popularny komunikator nie jest nowością, jednak usprawniono jego integrację z Bitrix24. Umożliwia ona korzystanie z komunikatora bez konieczności posiadania konta WhatsApp Business, a także łatwiejsze połączenie zwykłego konta WhatsApp z CRM Bitrix24 i Centrum kontaktowym;
  • analityka BI - analityka BI (Business Intelligence) ma na celu profesjonalną analizę i wizualizację danych sprzedaży, obejmujących m.in. leady i konwersje. To potężne narzędzie pomoże w podejmowaniu istotnych decyzji, a zarazem zwizualizuje dane dotyczące sprzedaży;
  • ulepszone faktury - w znanym z poprzednich wydań module tworzenia faktur odświeżono interfejs, a także wprowadzono nowe mechanizmy i narzędzia aktualizacji. Wszystko po to, aby zmaksymalizować wydajność sprzedaży oraz przetwarzać więcej deali w krótszym czasie.

Dokładniejsza prezentacja nowości znajduje się tutaj:

Wypróbuj Bitrix24 już dziś

Jeśli chcesz przekonać się, co potrafi ten system, możesz zrobić to bezpłatnie. Na stronie Bitrix znajduje się plan Free - jest to podstawowy zestaw narzędzi do organizacji pracy w całej firmie. Jego funkcjonalność jest ograniczona w stosunku do planów komercyjnych Basic, Standard i Professional, jednak wystarczy do zapoznania się z możliwościami całego systemu.